دقیقی: یاد گرفتیم که برای موفقیت باید زحمت و سختی کشید/ آمار گلزنی ما در سطح اروپاست

ما این را یاد گرفتیم که برای موفقیت باید زحمت و سختی کشید.

دقیقی: یاد گرفتیم که برای موفقیت باید زحمت و سختی کشید/ آمار گلزنی ما در سطح اروپاست

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت، هنوز مأموریت آنها در لیگ امسال به پایان نرسیده و بازیکنان این تیم نباید بابت قهرمانی در نیم‌فصل مغرور شوند. 

سعید دقیقی  درباره نتایج خوب شمس آذر قزوین در لیگ دسته اول و کسب 34 امتیاز در 16 بازی گفت: خدا را شکر می‌کنم که زحمات ما نتیجه داد و تا الان نتایج خوبی گرفتیم. البته در مقاطعی از فصل دچار مشکل شدیم و چند بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم، ولی این موضوع باعث نشد ناامید شویم و کارمان را به بهترین شکل ادامه دادیم. ما این را یاد گرفتیم که برای موفقیت باید زحمت و سختی کشید.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در ادامه تصریح کرد: به قهرمان نیم‌فصل جام نمی‌دهند و ما باید همین روند را ادامه دهیم و بدانیم که هر بازی برای‌مان حکم فینال را دارد. از شروع لیگ هدف ما این بود که در هر بازی میانگین دو امتیاز را بگیریم و حالا دو امتیاز هم از هدف‌مان جلوتر هستیم، ولی می‌دانیم که در ادامه راه کار سخت‌تری در پیش خواهیم داشت و باید چند برابر گذشته تلاش کنیم.

وی در مورد آمار گلزنی تیمش و اینکه آنها 35 گل به ثمر رسانده‌اند، گفت: بابت رقم زدن این آمار فوق‌العاده خوشحال هستم و افتخار می‌کنم که یک تیم تهاجمی هستیم. در واقع این آمار گل در سطح فوتبال اروپاست و ما باید همین روند را ادامه دهیم. البته باید بدانیم که هنوز مأموریت‌مان تمام نشده است و بازیکنان تیمم نیز نباید بابت این نتایج مغرور شوند، چون غرور می‌تواند یک آفت بزرگ برای تیم ما باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها