رضاوند: خیلی امیدوارم که استقلال ۲ جام دیگر را هم بگیرد

کیفیت زمین خوب بود و فکر نمی‌کردیم این‌طور باشد، شرایط همه چیز خوب بود و خدا را شکر توانستیم بازی را هم با برد پشت سر بگذاریم.

رضاوند: خیلی امیدوارم که استقلال ۲ جام دیگر را هم بگیرد

آرش رضاوند پس از قهرمانی استقلال در سوپرجام اظهار داشت: خدا را شکر که قهرمان شدیم و به نظرم بازی خیلی خوبی بود و بازی یکطرفه‌ای بود و حق‌مان برد بود. خدا را شکر که قهرمان شدیم.

وی درباره حاشیه‌های بازی گفت: حاشیه‌ای نبود و یک بازی بدون حاشیه بود. 10 دقیقه آخر بازی نساجی می‌خواست تمرکز ما را برهم بزند، چون از اول بازی هم یک تعدادی هوادار روی سکوها نشسته بودند و چیز خاصی نبود.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در واکنش به این موضوع که هواداران استقلال پس از قهرمانی سوپرجام، ساپینتو و تیمش دو جام دیگر را هم کسب کند، خاطرنشان کرد: قطعاً ما تلاش می‌کنیم تا بتوانیم هم لیگ و هم جام حذفی را بگیریم. کار سختی است، ولی تیم ما این پتانسیل را دارد و به نظرم یکی از تیم‌های خوب این دوره است و خیلی امیدوارم که دو جام دیگر هم به دست بیاوریم.

رضاوند در شرایط میزبانی ورزشگاه شهید باهنر تصریح کرد: کیفیت زمین خوب بود و فکر نمی‌کردیم این‌طور باشد، شرایط همه چیز خوب بود و خدا را شکر توانستیم بازی را هم با برد پشت سر بگذاریم.

وی درباره دومین سوپرجامی که تجربه کرد، گفت: خدا را شکر که توانستم هم سال گذشته با فولاد و هم امسال با استقلال سوپرجام را به دست بیاورم. واقعاً جای خوشحالی دارد و بیشتر از آن جهت که توانستم اولین قهرمانی‌ام را با استقلال کسب کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها