آریاکیا: از بازی در سمت راست راضی نیستم

واقعیت این است که از بازی در سمت راست راضی نیستم، ولی تابع تصمیم سرمربی هستم.

آریاکیا: از بازی در سمت راست راضی نیستم

هافبک راست تیم فوتبال تراکتور تبریز اعتقاد دارد با نادیده گرفتن پنالتی‌شان در مصاف با نفت مسجدسلیمان کار آنها در آن مسابقه دشوار شده است.

پوریا آریاکیا درباره برد تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: می‌دانستیم بازی آسانی نداریم، چون آنها در دو سه بازی گذشته نتایج خوبی نگرفته بودند و برای این بازی انگیزه زیادی داشتند. ما بعد از زدن گل اول باید صاحب یک ضربه پنالتی می‌شدیم، ولی داور خطا روی هاشمی‌نژاد را نگرفت. داور اگر این پنالتی را می‌گرفت گل دوم را می‌زدیم و کارمان اینقدر سخت نمی‌شد. با اینکه 2 بر یک عقب افتادیم، ولی بچه‌ها تمام توان خود را گذاشتند تا نتیجه را عوض کنیم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

هافبک راست تیم فوتبال تراکتور تبریز در واکنش به صحبت‌های قربان بردیف که گفته بود از عملکرد بازیکنان این تیم رضایت ندارد، تصریح کرد: ما همیشه تلاش می‌کنیم تا خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنیم، ولی گاهی اوقات هم ممکن است بازی گره بخورد و شرایط طبق خواسته ما نباشد.

وی در مورد وضعیت خودش در تراکتور و اینکه در پستی غیرتخصصی بازی می‌کند، اظهار داشت: پست اصلی من دفاع چپ است و در چند سال اخیر هم شرایط خوبی را در این پست برای خودم رقم زدم و عملکرد خوبی داشتم. در تراکتور اما سیستم ما 2-3-5 است و در این سیستم به‌عنوان بال راست بازی می‌کنم. من در پست تخصصی خودم راحت هستم و می‌توانم خیلی خوب خودم را نشان دهم. واقعیت این است که از بازی در سمت راست راضی نیستم، ولی تابع تصمیم سرمربی هستم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها