دانایی: اخباری بهترین بازیکن تراکتور است

ما نمایش چندان خوبی نداشتیم ولی اخراج اخباری تأثیر مهمی در نتیجه این مسابقه داشت

دانایی: اخباری بهترین بازیکن تراکتور است

مدافع راست تیم فوتبال تراکتور تأکید کرد که این تیم هنوز هم به قهرمانی در لیگ فکر می‌کند.

سجاد دانایی درخصوص شکست تیمش برابر تراکتور گفت: در شروع بازی سپاهان فشار زیادی روی تیم ما ایجاد کرد و از طرفی شرایط آب و هوایی در اصفهان برای ما بسیار سنگین بود. ما گل زودهنگام خوردیم و در ادامه محمدرضا اخباری هم اخراج شد و متأسفانه در نیمه اول سه گل از حریف دریافت کردیم و با وجود اینکه در نیمه دوم دو گل زدیم ولی نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد:  ما نمایش چندان خوبی نداشتیم ولی اخراج اخباری تأثیر مهمی در نتیجه این مسابقه داشت چون او بهترین بازیکن تراکتور است و در این هفته‌ها بهترین عملکرد را از خودش نشان داد.

دانایی درخصوص اینکه بعد از مدت‌ها در ترکیب تراکتور قرار گرفت، خاطرنشان کرد: من در دو هفته ابتدایی بازی کردم و بعد از آن نیمکت‌نشین شدم. هیچ‌وقت هم نسبت به این موضوع اعتراض نکردم و همیشه تابع تصمیم سرمربی بودم. من فقط وظیفه دارم که خوب تمرین کنم.

مدافع تراکتور درخصوص اینکه برخی معتقدند این تیم شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ ندارد، تصریح کرد: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و فاصله تیم ما با تیم‌های بالانشین زیاد نیست. تراکتور هنوز هم به قهرمانی فکر می‌کند و من تیم‌ خودمان را جزو مدعیان می‌دانم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها