حسینی: سبک مربیگری «خِمس» باب میل هواداران تراکتور است/ نیم نگاهی به قهرمانی داریم

قبلاً هم با ساپینتو کار کردم و باید بگویم خصوصیات سرمربی ما شبیه سرمربی استقلال است.

حسینی: سبک مربیگری «خِمس» باب میل هواداران تراکتور است/ نیم نگاهی به قهرمانی داریم

مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز معتقد است که سبک مربیگری پاکو خمس باب میل هواداران تراکتور خواهد بود.

سیدمحمد حسینی  درباره شرایط تراکتور بعد از آمدن مربی اسپانیایی به این تیم گفت: خوشبختانه با آمدن خمس شرایط روحی بازیکنان تغییر کرده و آنها با انگیزه بسیار بالایی در تمرینات حاضر می‌شوند. خمس یک مربی فعال و پرانرژی است که وقتی در تمرین حاضر می‌شود، انرژی مثبت خود را به بازیکنان منتقل می‌کند. من قبلاً  هم با ساپینتو کار کردم و باید بگویم خصوصیات سرمربی ما شبیه سرمربی استقلال است.

مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز ادامه داد: ما دو بازی دوستانه انجام دادیم که خمس روی عملکرد بازیکنان نظارت داشت و چند جلسه هم با این مربی تمرین کردیم. او از لحاظ فنی مربی خوبی است و به سبک فوتبال تهاجمی علاقه دارد. در واقع سبک مربیگری خمس باب میل هواداران تراکتور است و امیدوارم در شروع مجدد لیگ بازی‌های تهاجمی انجام داده و هواداران را بابت سبک بازی‌مان و نتیجه گرفتن تیم راضی کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تراکتور می‌تواند برای قهرمانی تلاش کند؟»، گفت: واقعیت این است که کار ما برای قهرمانی سخت شده است، چون در بازی‌های ابتدایی چند امتیاز حساس را از دست دادیم، ولی اینطور نیست که بخواهیم ناامید شویم. ما 9 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم و حالا با آمدن خمس می‌خواهیم خودمان را به جمع مدعیان اضافه کرده و نیم‌نگاهی به قهرمانی داشته باشیم. امیدوارم از بازی با پیکان بتوانیم یک روند خوب را در پیش بگیریم و از لحاظ امتیازگیری بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها