زکی‌پور: در همه‌بازی‌ها ‌مثل بازی گل‌گهر انگیزه دارم

بازی مقابل تیم و همبازیان سابق سخت است ولی خب من بازیکن سپاهان هستم.

 زکی‌پور: در همه‌بازی‌ها ‌مثل بازی گل‌گهر انگیزه دارم

میلاد زکی‌پور که فصل گذشته پیراهن گل‌گهر را به تن داشت و برای فصل جدید از سوی امیر قلعه‌نویی کنار گذاشته شد حالا در سپاهان انگیزه‌های بسیاری دارد. او در تقابل با تیم سابقش دو گل زد تا شایستگی‌هایش را به سرمربی سیرجانی‌ها اثبات کند.

او در این باره می‌گوید: «در فوتبال این مسائل اجتناب‌ناپذیر است و دو هفته قبل مقابل استقلال بازی کردم و حالا هم در لباس سپاهان به مصاف گل‌گهر رفتم. بازی مقابل تیم و همبازیان سابق سخت است ولی خب من بازیکن سپاهان هستم و وظیفه دارم برای موفقیت تیمم همه کار بکنم. وقتی در تیمی مثل سپاهان بازی می‌کنید همیشه باید انگیزه بالایی داشته باشید و من هم هر جا فرصت پیدا کنم سعی می‌کنم بهترین نمایش خودم را ارائه دهم و اینطور نبود که چون گل‌گهر تیم سابقم است انگیزه خاصی داشته باشم.»

زکی‌پور درباره گل‌های زیبایش اینطور می‌گوید: «لطف دارید ولی واقعاً وقتی تیم پیروز نشود این مسائل مهم نیست. حاضر بودم گل‌ها را بازیکنان دیگر به ثمر می‌رساندند ولی با 3 امتیاز از زمین خارج می‌شدیم. به هر حال فکر می‌کنم 7 امتیاز از 3 بازی سخت در ابتدای فصل هم کار کوچکی نباشد و امیدوارم از هفته بعد دوباره روی نوار برد برگردیم و جایگاه‌مان را در جدول حفظ کنیم.»

او سطح فنی این بازی را بسیار بالا می‌داند که البته هم همینطور بود: «بازی خوب و جذابی بود و فکر می‌کنم همه کسانی که این بازی را دیدند از آن لذت بردند و فقط ای کاش با برتری و کسب سه امتیاز از سوی ما همراه بود. به هر جهت کسب یک امتیاز مقابل تیمی مثل گل‌گهر در سیرجان هم کار کم ارزشی نیست و خوشحالم که همچنان در صدر جدول هستیم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها