گزارش تمرین امروز تیم ملی| غیبت کی‌روش و تشویق بیرانوند

علیرضا بیرانوند در تمرین امروز از آمادگی بالایی نزد دیگر دروازه‌بان تیم ملی برخورد بود تا لوپز مربی دروازه‌بان تیم ملی بارها او را تشویق کند.

 گزارش تمرین امروز تیم ملی| غیبت کی‌روش و تشویق بیرانوند

آخرین تمرین تاکتیکی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی قطر امروز (یکشنبه) از ساعت 11 با حضور اصحاب رسانه در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

* با توجه به گمانه‌زنی درباره لیست 26 نفره و نهایی تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در جام جهانی قطر تمرین امروز تحت‌الشعاع لیست نهایی قرار گرفته بود و خبرنگاران مدام پیگیر این موضوع بودند. غیبت محمدرضا اخباری، امید نورافکن، سامان فلاح و میلاد سرلک در این تمرین باعث شد تا شایعه حذف نام این افراد از لیست نهایی ایران برای جام قطر قوت بگیرد.

* علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، پیام نیازمند، مرتضی پورعلی‌گنجی، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی و وحید امیری 11 بازیکن حاضر در تمرین بودند.

* مارکار آقاجانیان دستیار ایرانی کادر فنی تیم ملی که با صلاحدید کی‌روش به اردوی این تیم اضافه شد، در تمرین امروز ملی‌پوشان فوتبال ایران حضور داشت.

* کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در تمرین غایب بود و تمرین زیر نظر راجر دسا دستیار او دنبال شد.

* بازیکنان ابتدا زیر نظر مربیان در دو گروه تقسیم شدند و به انجام تمرینات پاسکاری روی آوردند. در ادامه فوتبال تحت فشار با دروازه‌های کوچک در برنامه تاکتیکی آنها بود.

* علیرضا بیرانوند در تمرین امروز از آمادگی بالایی نزد دیگر دروازه‌بان تیم ملی برخورد بود تا لوپز مربی دروازه‌بان تیم ملی بارها او را تشویق کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها