ترکیب احتمالی ذوب‌آهن مقابل الاتحاد+ عکس

ذوب‌آهن فردا شب در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاتحاد عربستان خواهد رفت.

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن مقابل الاتحاد+ عکس

در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ذوب‌آهن  امشب در دوبی مقابل الاتحاد عربستان بازی خواهد کرد. یاران منصوریان در نخستین بازی فصل خود برای پیروزی تلاش خواهند کرد و امیدوار خواهند بود تا با کسب بهترین نتیجه ممکن در این بازی، امیدوار به صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا بمانند.

حدس زدن ترکیب ذوب‌آهن کار چندان آسانی نیست چرا که چند بازیکن کلیدی از جمله اوساگوانا، مظاهری و حسینی از این تیم جدا شده‌اند و بازیکنان سرباز نیز اخیرا به تمرینات این تیم بازگشته‌اند.

به نظر می‌رسد بازی با آرایش 2-4-4 لوزی که فصل گذشته پلن اول ذوب‌آهن بوده باز هم در دستور کار یاران منصوریان خواهد بود. در چنین شرایطی محمدباقر صادقی درون دروازه قرار خواهد گرفت و در خط دفاعی 4 نفره، هادی محمدی و وحید محمدزاده در عمق و میلاد فخرالدینی و مسعود ابراهیم‌زاده در جناحین بازی خواهند کرد.

در خط میانی، حمید بوحمدان هافبک تدافعی خواهد بود و دانیال اسماعیلی‌فر و احسان پهلوان نیز در پست وینگر بازی خواهند کرد هر چند ممکن است در نهایت گزینه‌های جوان‌تر ذوب‌آهن مانند محمدرضا عباسی، علیرضا چراغعلی و یا مهران درخشان مهر در ترکیب اصلی به میدان بروند.

قاسم حدادی‌فر نیز گزینه اول منصوریان در پست هافبک تهاجمی مرکزی خواهد بود. مهدی مهدی‌پور نیز دیگر گزینه حضور در این پست خواهد بود هر چند به نظر می‌رسد منصوریان روی انرژی این بازیکن برای نیمه دوم حساب کرده است.

در خط حمله نیز شانس بازی کردن زوج رضا حبیب‌زاده و ارسلان مطهری بالا خواهد بود.

گفتنی است این بازی از ساعت 20:30  امروزدر ورزشگاه زعبیل دوبی برگزار خواهد شد.

cover_1440

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها