منافی: بازی سوپرجام در شرایط عادلانه برگزار نشد!

در ادامه با قدرت به رقابت های لیگ برمی‌گردیم چرا که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

منافی: بازی سوپرجام در شرایط عادلانه برگزار نشد!

مصاف نساجی و استقلال در چارچوب سوپرجام فوتبال ایران در حالی با قهرمانی آبی‌ها خاتمه یافت که دیگر تیم این مسابقه نیز عملکرد خوبی از خود نشان داد. در همین خصوص جواد منافی مربی نساجی به خبرنگار ما گفت: من فکر میکنم که بازی خیلی خوب بود و ما آن را به خوبی کنترل کردیم. گل را در لحظاتی دریافت کردیم که ایوب کلانتری بازیکن ما مصدوم شد و تیم 10 نفره بازی می‌کرد. ایوب یار مستقیم ارسلان مطهری روی ضربات کرنر بود و در واقع ما گل را روی اشتباه تاکتیکی دریافت نکردیم. مطمئنا اگر کلانتری درون زمین بود هرگز این گل زده نمی‌شد. از طرفی اگر در دقیقه 42 کریم اسلامی آن تک به تک را به گل تبدیل می‌کرد این ما بودیم که یک هیچ به رختکن می‌رفتیم و مسلما شرایط فرق می‌کرد. ولی هیچکدام این اتفاقات نیفتاد که آن را به حساب قوانین نانوشته فوتبال می‌گذاریم.

وی با تاکید بر اینکه بازی در شرایط برابر برگزار نشده افزود: مسئولان برگزارکننده بازی‌ها ظاهرا خیلی استقلالی بودند و فقط همین کم بود که در کنار زمین لباس آبی پوشیده باشند. ببینید وقتی هماهنگ و توافق می‌شود که بازی در زمین بی طرف برگزار شود و به دو تیم اعلام می‌شود هر تیم فقط 20 تماشاگر می‌تواند داشته باشد باید هر دو تیم تمکین کنند نه اینکه ما 20 نفر بیاوریم و آنها بیش از هزار نفر! جو ورزشگاه به نحوی بود که ما احساس می‌کردیم داریم در استادیوم آزادی بازی می‌کنیم. با همه این‌ها این برد را به استقلالی‌ها تبریک می‌گوییم منتها انتظار داشتیم بازی در شرایط عادلانه برگزار می‌شد.

منافی ادامه داد: قبل از بازی مشکل هتل داشتیم و هر طور که بود آن را برطرف کردیم. از لحاظ تعداد تماشاگر و جو استادیوم که توضیحاتی را عرض کردم. در هر صورت من فکر میکنم چنین اتفاقاتی جالب نیست.

 

مربی نساجی با اشاره به اینکه در این بازی نمایش خوبی ارائه کرده‎اند تصریح کرد: به بچه های خودمان بابت تلاشی که کردند خسته نباشید و تبریک می‌گویم. می‌توانست همه چیز جور دیگری رقم بخورد و آنطور نشد که ما می‌خواستیم. اما این پایان کار نیست. همه ما برای این فصل همدل هستیم و زحمت می‌کشیم. مقابل همه تیم‌ها فوتبال قابل احترامی ارائه می‌دهیم. در برابر استقلال هم بچه های ما خیلی خوب کار کردند. امیدوارم بتوانیم از تعطیلات لیگ نهایت استفاده را ببریم و با قدرت به مسابقات برگردیم. یک بازی خانگی مقابل نفت آبادان داریم که برای سه امتیاز آن بازی وارد زمین خواهیم شد تا به امید خدا امتیازات را جمع کنیم و به رده‌های بهتر برسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران نساجی عذرخواهی می‌کنیم و به آنها می‌گوییم مطمئن باشند که ما در سوپرجام همه تلاشمان را به کار گرفتیم اما این پایان کار نیست و در ادامه با قدرت به رقابت های لیگ برمی‌گردیم چرا که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها