گل‌محمدی: مشکلی برای برگزاری دربی پیش از جام جهانی نداشتیم

بعد از تعطیلات در زمین تمرین‌مان اذیت شدیم؛ هفته‌های زیادی است که من از باشگاه درخواست می‌کنم این مشکل حل شود.

گل‌محمدی: مشکلی برای برگزاری دربی پیش از جام جهانی نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خوشحالی از برتری تیمش برابر مس رفسنجان بار دیگر از نداشتن زمین تمرین مناسب گلایه کرد. 

یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: سه امتیاز خیلی مهمی به دست آوردیم. با توجه به اینکه در دو بازی اخیر بردی نداشتیم و در جدول وضعیت‌مان تغییر کرده بود این سه امتیاز برای ما خیلی مهم و حساس شده بود که خدا را شکر به دست آوردیم.

وی ادامه داد: نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و نیمه خیلی خوبی بود. بعد از گل اول می‌توانستیم به گل‌های دوم و سوم برسیم. حریف هم تیم خوبی بود، در انتقال‌ها اذیت می‌کرد و هر موقع هم می‌خواستند توانایی بازی روی زمین را داشتند. به بازیکنانم این برد را تبریک می‌گویم؛ علیرغم اینکه تحت فشاری شدیدی هم از لحاظ روحی و روانی و هم از لحاظ تمرینی بودیم. در یک ماه اخیر واقعاً کیفیت تمرین‌مان چیزی که می‌خواستیم نبود. خیلی از تمریناتی که انجام دادیم راضی نبودم، همین هم تأثیرش را روی تیم و کار فنی ما می‌گذارد.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: بچه‌ها تمرکز خوبی در طول بازی داشتند و در نیمه دوم هم خوب دفاع کردند. این برد را به هواداران خوب‌مان تقدیم می‌کنیم.

گل‌محمدی درباره قضاوت کوپال ناظمی در این بازی و اینکه گفته شد وحید امیری باید اخراج می‌شد، گفت: در آن صحنه به جز داور، هم داور چهارم و هم کمک داور صحنه را خوب دیدند. فکر نمی‌کنم در مورد آن صحنه بحث زیادی وجود داشته باشد؛ اگر به نفع حریف خطا گرفته می‌شد حالا می‌گفتیم کارت دارد یا خیر؛ اما خطا به نفع ما بود. در مجموع فکر می‌کنم ناظمی عملکرد خیلی خوبی داشتند و یکی از قضاوت‌های خوب لیگ بود. نباید داوران را تحت فشار بگذاریم. صحنه‌ای بود که حریف روی بازیکن ما خطا کرد.

وی در مورد اینکه دربی به بعد از جام جهانی موکول شده و آیا مشکلی با این موضوع دارد یا خیر؟ اظهار داشت: برای ما فرقی نمی‌کرد. بعد از تعطیلات سه بازی انجام دادیم و دو بازی دیگر هم مقابل ملوان و مس کرمان داریم .تیم‌مان هم در شرایط مسابقه قرار می‌گرفت و هیچ مشکلی با برگزاری دربی نداشتیم. تا آن زمان هم زمین تمرین‌مان درست می‌شد و می‌توانستیم تمرینات بهتری داشته باشیم ولی این برنامه ‌ریزی برای تیم ملی بود و اگر در آن زمان هم بازی انجام می‌شد مشکلی نداشتیم.

«آیا از شکل بازی پرسپولیس بعد از اردوی تیم ملی رضایت دارید؟» گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال گفت: بعد از تعطیلات در زمین تمرین‌مان اذیت شدیم؛ هفته‌های زیادی است که من از باشگاه درخواست می‌کنم این مشکل حل شود. زمین تمرین خوب در تهران کم پیدا می‌شود ولی این حداقل امکاناتی است که باشگاه باید در اختیار تیم قرار دهد. تمرینات‌مان آن چیزی که می‌خواستم نبود و کیفیت خوبی نداشتیم و راضی نبودیم. بازی‌های تدارکاتی در آن زمین بود و در این مدت اذیت شدیم. امیدواریم این وضعیت درست شود. قبل از بازی با تراکتور، بین نیمه و بعد از بازی اتفاقات عجیب و غریبی افتاد. تیم‌مان از لحاظ روحی و روانی تحت فشار بود. هم به لحاظ تمرینی و هم روحی و روانی شرایط سختی داشتیم ولی رفته رفته شکل کار بهتر می‌شود؛ البته اگر زمین تمرین درست شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها