چرا مهدی طارمی مقابل اروگوئه نیمکت نشین بود؟

واقعیت امر این است که دلیل اصلی نیمکت نشینی مهدی طارمی، مصدومیت جزیی او بود.

چرا مهدی طارمی مقابل اروگوئه نیمکت نشین بود؟

مهدی طارمی اگرچه در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان رفت اما حضوری چند دقیقه ای در ترکیب به عنوان بازیکن تعویضی کافی بود تا او بتواند تک گل ایران مقابل اروگوئه را به ثمر برساند.

به گزارش طرفداری، وقتی ترکیب اصلی تیم ملی ساعتی قبل از بازی با اروگوئه اعلام و مشخص شد مهدی طارمی در ترکیب اصلی تیم ملی نیست، بسیاری از کارشناسان فوتبال از این تصمیم کی روش متعجب بودند.

به هرحال اتفاقاتی که طی چند ماه اخیر رخ داد و حمایت آشکار مهدی طارمی از کی روش در حالی که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بود از یک سو و درخشش این بازیکن در ترکیب پورتو از سوی دیگر باعث شد خیلی ها از تصمیم کی روش برای نیمکت نشینی طارمی متعجب شوند. به هرحال کی روش، سردار آزمون را برای حضور در ترکیب اصلی انتخاب کرد که نه تنها در تنش های چند ماه اخیر به عنوان حامی اسکوچیچ با تمام مخالفان او یک تنه جنگیده بود بلکه حضور ثابتی نیز در ترکیب بایرلورکوزن نداشت.

اما واقعیت امر این است که دلیل اصلی نیمکت نشینی مهدی طارمی، مصدومیت جزیی او بود. طارمی در تمام بازیهای پورتو چه در رقابت های لیگ و چه در بازی های حذفی کشور پرتغال حضور ثابتی در ترکیب اصلی تیمش داشت و اخیر با مصدومیتی جزیی درگیر شده بود. کی روش با اطلاعاتی که از طارمی گرفت ترجیح داد این بازیکن را روی نیمکت بنشاند تا از سردار آزمونی استفاده کند که در ترکیب اصلی بایرلورکوزن جایی ندارد و در اکثر بازی ها از دقیقه 80 به بعد راهی زمین می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها