آریاکیا: عباس زاده سلطان محوطه جریمه است

امیدوارم در بازی با سپاهان شرایط خوب باشد و با دست پر از زمین خارج شویم.

آریاکیا: عباس زاده سلطان محوطه جریمه است

مدافع تراکتور در مورد بازی مقابل نفت مسجدسلیمان صحبت کرد.

پوریا آریاکیا در خصوص دیدار تراکتور مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازی خیلی سختی داشتیم و نفت مسجدسلیمان هم در دو دیدار قبلی دو نتیجه ضعیف گرفته بود‌ و برای همین آمده بود جبران کند و خیلی هم مارا اذیت کرد ولی خب نیاز به سه امتیاز این بازی داشتیم و خدا را شکر توانستیم برنده شویم. 

وی افزود: بازی دقایقی گره خورد و حتی حریف در مقطعی توانست سوار بازی شود ولی خدا را شکر با هنر فردی عباس زاده توانستیم پیروز شویم. به نظرم عباس زاده سلطان محوطه جریمه است و مهاجم به این فرصت طلبی در فوتبال ایران کم پیدا می‌شود و خدا را شکر که بازیکن تراکتور است. 

مدافع تراکتور در ادامه یادآور شد: به نظرم وقتی با یک گل جلو بودیم یک پنالتی صد درصد برای ما اتفاق افتاد که داور ندید و اگر آن را می‌گرفت و بازی دو هیچ می‌شد شرایط در ادامه فرق می‌کرد و یک برد قاطعی و پرگل به دست می‌آوردیم. چند موقعیت خیلی خطرناک هم گلر آنها گرفت و بازی می‌توانست پرگل‌تر از این تمام شود. 

آریاکیا در مورد وضعیت خودش هم عنوان کرد: من در پست غیر تخصصی بازی می‌کنم و پست من مدافع چپ است ولی در حال حاضر در سیستم تراکتور هافبک راست بازی می‌کنم و در این پست راضی و راحت نیستم ولی خب تشخیص سرمربی تیم است و باید احترام بگذاریم و هرجا تراکتور نیاز داشته باشد و بتوانم کمک کنم خوشحال می‌شوم. 

وی در مورد بازی هفته بعد با سپاهان هم عنوان کرد: بازی خیلی سختی داریم و سپاهان از تیم‌های خوب لیگ است و قطعاً کار دشواری در پیش خواهیم داشت ولی می‌خواهیم به روند بردها ادامه دهیم و امیدوارم در بازی با سپاهان شرایط خوب باشد و با دست پر از زمین خارج شویم. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها