تارتار: همه راه‌های گلزنی استقلال را بسته بودیم/ دلم خیلی سوخت!

فکر می‌کنم تا آخرین هفته تکلیف قهرمانی و تیم‌های سقوط کننده مشخص نشود.

تارتار: همه راه‌های گلزنی استقلال را بسته بودیم/ دلم خیلی سوخت!

مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: خیلی سخت بود که در نشست خبری حاضر شوم، چون بد موقع گل خوردیم و گل بدی هم خوردیم. بازی سنگینی برای هر دو تیم بود. همه راه‌ها را بسته بودیم و دلم خیلی سوخت. بازیکنی که خیلی خوب کار کرده بود به اشتباه دروازه خودمان را باز کرد. زیبایی‌های فوتبال به همین چیز‌هاست. همانطور که قریشی بار‌ها باعث موفقیت ما شد در این بازی باعث باخت شد. البته مهدی‌پور ارسال خیلی خوبی داشت.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم موقعیت‌های بهتری نسبت به استقلال داشتیم. فضاها را از بازیکنان سرعتی این تیم گرفته بودیم و راهکاری به غیر از ضربات ایستگاهی برای گل زدن به ما نداشتند. سعی کردیم در نیمه دوم میاینگین قدی را بالا ببریم ولی در نهایت گل خوردیم. همه با هم باختیم، مثل زمان‌هایی که همه با هم پیروز می‌شویم.

تارتار درباره اینکه با این نتیجه و شکسته شدن طلسم شکست‌ناپذیری ذوب‌آهن، آیا این تیم در بازی‌های بعد برای پیروزی کار می‌کند یا شکست نخوردن، گفت: هیچ‌وقت برای تساوی نجنگیدیم. این اشتباه را نکنید. در همین بازی هم در نیمه اول سعی کردیم استقلال را از جلو پرس کنیم. برخی از تیم‌ها هزینه‌های زیادی کرده و برای قهرمانی تیم بسته‌اند. ما با توجه به پتانسیل خودمان نتیجه می‌گیریم. در بازی با تیم‌های مدعی به یک شکل و تیم‌های معمولی‌تر یک شکل دیگر به میدان می‌رویم. سعی می‌کنیم برای هر بازی استراتژی مشخصی داشته باشیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره اینکه آیا تیمش ضعف مهره است، گفت: آسیب‌دیدگی باقرپسند در ابتدای فصل ضربه بزرگی به ما زد ولی بقیه در حال تلاش هستند. امسال لیگ سختی داریم و فاصله‌ها بین تیم‌ها کم شده است. فکر می‌کنم تا آخرین هفته تکلیف قهرمانی و تیم‌های سقوط کننده مشخص نشود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها