سپاهان نگران یاسین سلمانی

حالا مشخص نیست آسیب دیدگی زانوی ستاره جوان سپاهان چقدر جدی خواهد بود.

سپاهان نگران یاسین سلمانی

دیدار سپاهان برابر تراکتور در ورزشگاه نقش جهان برای سپاهان خیلی خوب با گل عیسی مرادی در دقیقه 7  شروع شد ولی در ادامه اتفاقاتی رخ داد که کام اعضای این تیم و هواداران اصفهانی را با وجود پیروزی پر گل 4 بر 2 تلخ کرد.

علاوه بر تلاش تراکتور برای بازگشت به مسابقه که توانستند باخت سه بر صفر نیمه اول را با نتیجه 3 بر 2 در شروع نیمه دوم عوض کنند، مصدومیت یاسین سلمانی دیگر اتفاق تلخ و نگران کننده برای سپاهانی‌ها و اهالی فوتبال در ایران بود.

سلمانی در دقیقه 27 این مسابقه روی اقدام بی محابای گوستاوو واگنین  هافبک تراکتور و رفتن زانویش زیر میخ‌های استوک پای چپ او درد شدیدی را احساس کرد که با وجود تلاش این بازیکن برای بازگشت به میدان در دقیقه 35 سبب تعویض او شد؛ صحنه‌ای که البته در کمال تعجب با کارت زرد زاهدی‌فر برای سلمانی همراه شد که به دور بود و درستی موفق به دیدن صحنه نشده بود.

دو روز پس از این مسابقه هنوز شرایط سلمانی ستاره جوان سپاهان مشخص نیست و او روز آینده آزمایش ام آر آی (MRI) خواهد داد تا میزان آسیب دیدگی او به طور دقیق تشخیص و به کادر فنی سپاهان اعلام شود.

سلمانی فصل گذشته در روزهایی که به مرز  آمادگی رسیده بود و بار دیگر در ترکیب اصلی سپاهان توسط محرم نویدکیا مورد استفاده قرار می‌گرفت در دیدار هفته یازدهم مقابل پیکان با مصدومیت همسترینگ مواجه شد و بخش عمده‌ای از مسابقات فصل را از دست داد؛ اتفاقی که حالا به شکلی دیگر در هفته دهم لیگ دهم نیز برای او در روزهایی تکرار شد که مورایس علاقه ویژه‌ای به نمایش های او نشان داده و حالا مشخص نیست آسیب دیدگی زانوی ستاره جوان سپاهان چقدر جدی خواهد بود.

گفتنی است این مصدومیت در شرایطی برای سلمانی رخ داده که او امیدوار بود در هفته‌های باقی مانده نظر کی‌روش را برای رسیدن به اردوی تیم ملی جلب کند ولی در صورتی که او حتی چند هفته هم مصدوم شود، رویای حضور در اولین جام جهانی در بیست سالگی برای این بازیکن از بین خواهد رفت. البته که سال‌های زیادی پیش روی این جوان مستعد فوتبال ایران قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها