نادر محمدی سلاح مخفی ایران در جام جهانی!

اینکه آیا برخورداری از این مهارت باعث خواهد شد محمدی با ایران به جام جهانی برود مشخص نیست.

نادر محمدی سلاح مخفی ایران در جام جهانی!

نشریه سان در گزارشی درباره تیم ملی ایران به عنوان اولین حریف تیم ملی انگلیس در جام جهانی نوشت که این تیم ممکن است از ستاره‌ای استفاده کند که قابلیت ایجاد موقعیت‌های گلزنی خطرناک را با استفاده از پرتاب‌های اوت باورنکردنی دارد.

سان با اشاره به نام نادر محمدی مدافع تیم پیکان که تا به حال هرگز به اردوی تیم ملی ایران دعوت نشده است، درباره او می‌نویسد: انگلیس در جام جهانی با خطری بسیار بزرگ مواجه است، چرا که ایران ممکن است از یک سلاح مخفی کشنده رونمایی کند. نادر محمدی این سلاح مخفی است؛ یک بازیکن با استعدادی بی‌نظیر در پرتاب اوت. پرتاب اوت محمد از میانه میدان برای ایجاد موقعیت گلزنی برای تیم پیکان مقابل پرسپولیس در ماه فوریه سال 2021 سرو صدای زیادی به راه انداخت. او با یک حرکت آکروباتیک توپ را از فاصله‌ای 50 متری روی محوطه جریمه حریف فرستاد تا تیمش را در موقعیت گلزنی قرار دهد. از آن زمان، او در انجام این حرکت که حتی از آن برای گلزنی هم استفاده کرد، تبحر بیشتری پیدا کرده است. او سال 2020 با پرتاب بلند توپ را مستقیم به سمت دروازه فرستاد و با توجه به اینکه در میانه راه دروازه‌بان حریف توپ را لمس کرد، گلی که به ثمر رسید کاملاً سالم بود. پس حواس جردن پیکفورد (دروازه‌بان تیم ملی انگلیس) باید جمع باشد.

نشریه انگلیس در ادامه نوشته است: با این حال اینکه آیا برخورداری از این مهارت باعث خواهد شد محمدی با ایران به جام جهانی برود مشخص نیست. کارلوس کی‌روش هنوز بازیکن 25 ساله را به اردوی تیم ملی ایران دعوت نکرده است، البته همنام او میلاد محمدی احتمالاً به اردوی دعوت خواهد شد. بازیکن تیم آاک آتن یونان در جام جهانی 2018 نام خودش را سر زبان‌ها انداخت البته نه به یک دلیل خوب بلکه به خاطر اینکه می‌خواست مانند نادر محمدی اوت‌های پشتکی بیندازد و نتوانست.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها