نریمان جهان: تراکتوری‌ها کاری کردند از اینجا رانده و از آنجا مانده شوم

من تیم شهرم را دوست دارم و امیدوارم تراکتور فصل بعد قهرمان شود.

نریمان جهان: تراکتوری‌ها کاری کردند از اینجا رانده و از آنجا مانده شوم

کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور مدعی است با نظر قربان بردیف از این تیم جدا نشده و این مسئله با دیدگاه فنی صورت نگرفته است. 

سامان نریمان جهان درباره جدایی‌اش از تراکتور و اینکه در نهایت در لیست مازاد این باشگاه قرار گرفت، گفت: من در صفحه شخصی خودم برخی مسائل را به صورت سرپوشیده گفتم و الان هم می‌گویم که دوست داشتم در این تیم باشم. به‌هرحال فوتبال همین است و من هم بعد از حضور در تراکتور همیشه نهایت تلاشم را کردم تا جزو بازیکنان تأثیرگذار تیم باشم. در بازی‌های که به میدان رفتم هم از لحاظ نمره جزو سه بازیکن اول بودم و هیچ وقت برای تیمم کم نگذاشتم.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش خاطر نشان کرد: در خبرها اینطور عنوان کردند که بردیف مرا نخواسته است، ولی او بعد از حضور در تراکتور هیچ شناختی از بازیکنان نداشت و مطمئن باشید این موضوع درست نبود. اگر این موضوع درست باشد که بردیف مرا نخواسته است، این مربی قبل از من باید 10 نفر را کنار می‌گذاشت تا نوبت به سامان نریمان جهان برسد. خیلی‌ها می‌دانند واقعیت چیست و نیازی به توضیح دادن من نیست.

نریمان جهان در پاسخ به این پرسش که چرا حضورش در ذوب‌آهن منتفی شد، تصریح کرد: تیم ذوب‌آهن مرا می‌خواست و تقریباً حضورم در این تیم قطعی بود، ولی در ادامه تراکتور در بحث معاوضه، خواهان جذب یک بازیکن و سپس دو بازیکن از ذوب‌آهن شد. همین موضوع مذاکرات را طولانی کرد و در نهایت هم آنها بازیکن دیگری را جذب کردند. جالب اینجاست که باشگاه تراکتور چند روز بعد گفت مرا نمی‌خواهد! خب، اگر از اول همین نظر را داشتند چرا اجازه ندادند به ذوب‌آهن بروم؟! مسئولان تراکتور کاری کردند که از اینجا رانده و از آنجا مانده شوم، ولی ایرادی ندارد. من تیم شهرم را دوست دارم و امیدوارم تراکتور فصل بعد قهرمان شود.

کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور در مورد احتمال حضورش در نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: من به سبک کاری آقای مهاجری اعتقاد دارم. یکی دو پیشنهاد هم داشتم، ولی در نهایت تصمیمم این است که فصل بعد جایی بازی کنم که شرایط آن تیم با تفکرات و هدف‌های من همخوانی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها