رحمتی، حریف سرسخت استقلال در هفته دهم

رحمتی در هفته‌های ابتدایی این فصل بارها تاکید کرده بود نیاز به زمان دارند تا به شرایط ایده‌آل برسند.

رحمتی، حریف سرسخت استقلال در هفته دهم

مهدی رحمتی که امسال تغییر زیادی در لیست آلومینیوم اراک به وجود آورده و تقریبا نیمی از نفرات تیمش را عوض کرده، نیاز به زمان داشت تا بتواند روی ریل بیفتد که سپری شدن هفته‌های لیگ برتر نشان می‌دهد تیم او روی چرخه درستی افتاده و کسب نتیجه در چهار دیدار متوالی برابر سپاهان، ملوان انزلی، پیکان و مس کرمان این موضوع را نشان می‌دهد.

دروازه‌بان و کاپیتان سابق استقلال که مسیر طولانی در عرصه مربیگری در پیش داشته و از دوران جوانی آینده‌نگری درستی در عرصه فعالیت جدیدش دارد، دیروز هم توانست در یک مسابقه خانگی نتیجه بگیرد و با کسب دومین برد متوالی در اراک و چهارمین مسابقه شکست‌ناپذیری، به شرایط تیمش سر و سامان بدهد.

رحمتی در هفته‌های ابتدایی این فصل بارها تاکید کرده بود نیاز به زمان دارند تا به شرایط ایده‌آل برسند که حالا به نظر می‌رسد تا حدودی به عملکرد مدنظرش رسیده و شاگردان او با هماهنگی بیشتر و ذهنیت بهتری وارد بازی‌ها می‌شوند و دیروز هم همین رویه را در دیدار مقابل مس کرمان دنبال کردند.

سرمربی آلومینیوم که دیروز هم مثل همیشه جنب و جوش زیادی در کنار زمین داشت و نکات لازم را به شاگردان خود گوشزد می‌کرد، در پایان سربلند ورزشگاه را ترک کرد و البته خوشحال بود که تیمش با دو گل به استقبال بازی با استقلال می‌رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها