نمایش دور از انتظار شهباززاده در ترکیب استقلال

نمی‌توان منکر شد که موقعیت سجاد شهباززاده در ترکیب ثابت استقلال در صورت ادامه این روند به خطر خواهد افتاد

نمایش دور از انتظار شهباززاده در ترکیب استقلال

سجاد شهباززاده در سه بازی ابتدایی استقلال در ترکیب ثابت این تیم و در نوک خط حمله به میدان آمده اما موفق به گلزنی برای آبی‌ها نشده است.

در هر سه بازی مقابل سپاهان، ملوان و مس کرمان ریکاردو ساپینتو، از سجاد شهباززاده در نوک خط حمله  استفاده کرده است اما این مهاجم موفق به گلزنی نشد و در بازی با مس کرمان به همین دلیل تعویض شد. مهاجم باتجربه استقلال که در سپاهان آقای گلی لیگ برتر را تجربه کرد از این هفته شرایطش برای بازی در ترکیب آبی‌ها سخت‌تر خواهد شد چراکه حضور آرمان رمضانی در ترکیب استقلال با برد این تیم برابر مس کرمان همراه شد و از سویی ارسلان مطهری هم به تمرینات برگشته و بدون شک با داعیه حضور در ترکیب تیم و همچنین گلزنی برای آبی‌ها، تمرین خواهد کرد. به نظر می‌رسد، این روزها انگیزه ارسلان مطهری برای بازی در ترکیب استقلال و همچنین گلزنی برای این تیم از همه مهاجمان بیشتر باشد به این خاطر که به سرمربی ثابت کند برای ادامه حضور در ترکیب استقلال مهاجم شایسته‌ای بود و ساپینتو در مورد او اشتباه فکر می‌کرده است.

بازی استقلال با یک مهاجم نوک و دو مهاجم کاذب این فرصت را به همه مهاجمان استقلال می‌دهد که بازی در ترکیب این تیم را تجربه کنند. اما نمی‌توان منکر شد که موقعیت سجاد شهباززاده در ترکیب ثابت استقلال در صورت ادامه این روند به خطر خواهد افتاد و طولی نمی‌کشد که جای خود را در ترکیب تیم آبی از دست خواهد داد. البته مشکل تنها گل اول است و به نظر می‌رسد، سجاد شهباززاده با زدن گل نخست راه دروازه حریفان را برای گلزنی باز خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها