احمدی: سبک بازی سپاهان فرق کرده است

سبک بازی سپاهان تغییر کرده است و به نظرم تا اینجای کار سپاهان در دفاع خیلی خوب بوده.

احمدی: سبک بازی سپاهان فرق کرده است

رحمان احمدی یک سپاهانی واقعی است و در طول سال‌های گذشته همواره در خدمت این تیم اصفهانی بوده است. او دو فصل گذشته را در سپاهان به عنوان مربی حضور داشت و اتفاقاً با وجود اینکه سپاهان نتوانست به قهرمانی دست پیدا کند، روزهای خوبی را سپری کرد. او حالا در بیرون از گود، به طور دقیق بازی‌های تیمش را پیگیری می‌کند و امیدوار است که سپاهان در این فصل روزهای بسیار خوبی را سپری کند. او ظرفیت سپاهان را برای قهرمانی خوب توصیف می‌کند.

 

دو هفته‌ای از بازی‌های لیگ برتر سپری شده، پیگیر بازی‌ها هستی؟

بله، صددرصد، البته زمان خوبی برای تماشای بازی‌ها دارم، بخصوص بازی‌های سپاهان را به طور کامل و دقیق پیگیر هستم.

به نظر شما بازی‌های سپاهان امیدوار کننده است؟

سبک بازی سپاهان تغییر کرده است و به نظرم تا اینجای کار سپاهان در دفاع خیلی خوب بوده و البته چشم به ضدحمله‌ها داشت و توانست با همین روش استقلال را از پیش رو بردارد. البته خب زمان می‌برد تا تفکرات سرمربی جدید در تیم جا بیفتد. این اتفاق هر چقدر زودتر رخ دهد به نفع سپاهان خواهد بود.

پس بازی‌ها رضایتبخش بوده است، اینطور نیست؟

حداقل نتیجه رضایتبخش بود. فکر می‌کنم سپاهان بسیار حساب شده و شمرده بازی می‌کند و هنوز شکل واقعی فوتبالش را نشان نداده است. این تیم بی‌محابا بازی نمی‌کند و اجازه می‌دهد که اول حریف حمله کند و در ضد حمله کار را تمام می‌کند که این حتماً همه فوتبال این فصل سپاهان نیست و در بازی‌های آتی شاید شکل واقعی فوتبالش را نشان دهد. سپاهان توانایی و پتانسیل خوبی دارد و دست سرمربی برای بازی در زمین باز است.

از دو بازی انجام شده، حتماً بازی با استقلال برای سپاهان یک استثنا بود که توانست با موفقیت سپری کند، این بازی را چطور دیدی؟

سپاهان در این بازی توپ را به استقلال داد و نتیجه را از آن خود کرد. سرمربی سپاهان در رویارویی با استقلال، تفکراتش را خوب پیاده کرد و آنچه که در فکرش بود به بازیکنان انتقال داد و آنها هم در زمین خوب اجرا کردند و نتیجه آن برد برابر استقلال در آزادی بود.

طی سال‌های گذشته سپاهان هفته‌های نخست را خوب نتیجه گرفته، اما در ادامه به مشکل خورده و در نهایت انتظارات را برآورده نکرده است، امسال این اتفاق باز رخ می‌دهد؟

فکر نمی‌کنم، سبک بازی سپاهان فرق کرده و هر سرمربی تفکرات خودش را دارد. فکر می‌کنم تغییرات ایجاد شده در سپاهان می‌تواند این تیم را به موفقیت برساند.

در خصوص بازگشت پیام نیازمند چه نظری داری، چه شد که او رفت و یک گلر خارجی به خدمت گرفته شد و حالا مجدداً با حضور مظاهری دوباره نیازمند بازگشته است.

از اول قرار بود که نیازمند برگردد. خب در زمان نویدکیا هم این صحبت شده بود که پیام برگردد، سال جام جهانی است و بازیکنان تلاش می‌کنند این رویداد را از دست ندهند. امیدوارم امسال دروازه سپاهان محکم‌تر از سال‌های گذشته باشد.

خودت جایی مشغول نشدی؟

هنوز نه، فعلاً خانه‌نشین هستیم تا ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.

امیدوار به نمایش بهتر سپاهان در هفته‌های آینده هستی؟

در بازی‌های گذشته خوب کار کرده‌اند و اگر همین طور ادامه دهند می‌توانند نتایج بهتری کسب کنند که خب ممکن است حتی بهتر هم شوند. اما همه چیز بستگی به سرمربی دارد، اگر او بتواند تفکراتش را درون زمین به اجرا بگذارد به طور حتم نتایج بهتری خواهد گرفت. من خودم خیلی به سپاهان امیدوار هستم و امیدوارم که هفته‌های آینده همچنان سپاهان نتایج خوبی را کسب کند. ادامه روند فعلی می‌تواند سپاهان و هوادارانش را امیدوارتر و با انگیزه بیشتر جلو ببرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها