کوروش برمک: پرسپولیس باید با دو مهاجم بازی کند

یکی از بازیکنانی که می‌تواند در بحث گلزنی به پرسپولیس کمک کند مهدی عبدی است.

کوروش برمک:
پرسپولیس باید با دو مهاجم بازی کند

کوروش برمک مهاجم سابق پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس در ۹ بازی گذشته فقط ۹ گل به ثمر رسانده است. آمار یک گل زده در هر بازی برای تیم بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس نمی‌تواند آمار خوبی باشد.

مهاجم سال‌های نه چندان دور پرسپولیس معتقد است مهدی عبدی مهاجم نیمکت نشین این تیم بیشتر می‌تواند به سرخپوشان تهرانی کمک کند. کوروش برمک با بیان این جمله گفت: به نظر من پرسپولیس از لحاظ سازماندهی دفاعی در فصل جاری بسیار خوب عمل کرده است. این تیم بهترین خط دفاع را در اختیار دارد اما به نظر من باید با دو مهاجم بازی کند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در ۹ بازی گذشته فقط ۹ گل به ثمر رسانده است. آمار یک گل زده در هر بازی برای تیم بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس نمی‌تواند آمار خوبی باشد. بنابراین به نظر می‌رسد اگر این تیم به جای استفاده از ۵ هافبک و یک فروارد با ۴ هافبک و دو مهاجم بازی کند می‌تواند آمار گلزنی اش را بالا برده و تماشاگرپسندتر شود.

مهاجم سابق پرسپولیس ضمن تعریف از مهدی عبدی اضافه کرد: یکی از بازیکنانی که می‌تواند در بحث گلزنی به پرسپولیس کمک کند مهدی عبدی است. من کنار تیم پرسپولیس نیستم و دقیقا نمی‌دانم مشکل این مهاجم با استعداد چیست؟ اما می‌دانم او فصل گذشته بدون پنالتی بهترین گلزن تیمش بوده است. فراموش نکنید منشا آقای گل لیگ بیست و یکم هم ۷ یا ۸ گل اگر اشتباه نکنم از روی نقطه پنالتی زد. به اعتقاد من یحیی گل محمدی بهترین فردی است که می‌تواند به مهدی عبدی کمک کند. او مهاجمی‌است که روی زمین و هوا خوب است و یک مقدار شاید دوندگی اش کم باشد و خوب مدافعان و گلر حریف را پرس نکند. این مشکل هم با تمرینات اختصاصی قابل حل است.

برمک درمورد یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته دو مهاجم خارجی پرسپولیس نیز گفت: لوکادیا گران ترین بازیکن پرسپولیس است که ۵ گل زده و نشان داده که این تیم پولش را دور نریخته است. او می‌توانست تعداد این گل‌ها را بالاتر هم ببرد به شرط آن که یک مهاجم مکمل کنار خودش می‌دید و هافبک‌های تیم هم او را بیشتر و بهتر تغذیه می‌کردند. به نظر می‌رسد این مهاجم هلندی در خط حمله پرسپولیس تنها باشد و اگر یک مهاجم مکمل خوب کنار دستش بازی کرده و فضاسازی کند، یورگن لوکادیا به راحتی آقای گل لیگ برتر خواهد شد. قضیه شیخ دیاباته اما یک مقدار متفاوت است. ما هنوز این مهاجم اهل مالی را در زمین بازی رسمی‌ندیدیم و من فقط شنیدم در بازی دوستانه مقابل پیکان به زمین رفته است. من دقیق نمی‌دانم مصدومیت او از چه ناحیه ای بوده و چرا در پایان هفته نهم هنوز یک دقیقه هم برای پرسپولیس بازی نکرده است ولی هر چه هست انتظار می‌رود یک مهاجم یا بازیکن خارجی وقتی به کشور دیگری می‌رود سالم، سلامت و البته تأثیرگذار باشد. بی صبرانه منتظر اولین بازی ثابت شیخ دیاباته در پرسپولیس هستیم.

برمک در پایان در خصوص بازی پرسپولیس و ملوان در انزلی نیز خاطرنشان کرد: ملوان در انزلی همیشه ملوان است. احتمالا این بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود اما باز تکرار می‌کنم ملوان در انزلی تیم متفاوتی است و اصلا و ابدا نباید این تیم ریشه دار را دست کم گرفت. البته مطمئن هستم یحیی گل محمدی به عنوان یک سرمربی با تجربه این موضوع را با شاگردانش درمیان گذاشته است. انشالله پرسپولیس بتواند از ورزشگاه انزلی هم با پیروزی خارج شده و جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها