دلخوری آل‌کثیر از پرسپولیس

مهاجم موفق اما بدشانس یکی دو سال اخیر پرسپولیس می‌تواند با شروع نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم در اختیار یحیی گل محمدی باشد و برای تیمش به میدان برود.

دلخوری آل‌کثیر از پرسپولیس

عیسی آل‌کثیر مهاجم بدشانس پرسپولیس که در جریان دیدار تیمش مقابل شهرخودرو مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت، با دردسر بزرگی مواجه شده و فصل بیست و یکم خیلی زود برایش به پایان رسید.

دکتر حقیقت رسما اعلام کرد: با توجه به تصویربرداری انجام شده و نظر کمیسیون پزشکی، متاسفانه آسیب‌دیدگی عیسی‌آل‌کثیر که در بازی با پدیده رخ داد، مربوط به پارگی رباط صلیبی می‌شود. در ارتباط با این آسیب، تمام اقدامات پزشکی از لحظه اول انجام شد و تلاش خواهیم کرد او را در سریعترین زمان ممکن آماده اقدامات بعدی کنیم. با توجه به عمل جراحی که در ارتباط با پارگی رباط صلیبی انجام می‌شود این بازیکن دوری شش‌ماهه از میادین را تجربه خواهد کرد.

شاید اگر عیسی آل کثیر زیر بار این مصدومیت رفته و زانوی خود را جراحی می‌کرد الان از لیست پرسپولیس خارج نمی‌شد اما همان طور که خودش هم توضیح داد تصور می‌کرد اصلا مصدوم نیست! از کادرفنی و پزشکی تیم پرسپولیس اصرار و از عیسی آل کثیر انکار که جراحی نمی‌کنم که نمی‌کنم! لجبازی که با دلخوری یحیی گل محمدی روبرو شد تا جلوی تمرین آل کثیر کنار تیم پرسپولیس را بگیرد تا او راضی به عمل جراحی شود. سرمربی پرسپولیس که علاقه زیادی هم به مهاجم خوزستانی داشت نگران آینده فوتبالی او بود تا دیگر با زانوی مصدوم شوت نزند و تمرین نکند!

 

 

بالاخره عیسی آل کثیر با تأخیری طولانی زیر بار عمل جراحی رفت و حالا دو ماه از آن تاریخ گذشته است. در حالی که طبق عرف معمول و علم پزشکی یک فوتبالیست پس از عمل جراحی رباط صلیبی ۶ماه نیاز به زمان برای بازگشت به شرایط بازی دارد اما عیسی آل کثیر مدعی است ۲ ماه دیگر می‌تواند برگردد و بازی کند.

نکته قابل تأمل آن که فعلا عیسی آل کثیر از لیست پرسپولیس خارج شده و شنیده شد او از تصمیم مدیران باشگاهش شاکی است. او درحال حاضر بازیکن آزاد است اما در برنامه فوتبال برتر نشان داد هنوز دلش با پرسپولیس است.

مهاجم موفق اما بدشانس یکی دو سال اخیر پرسپولیس می‌تواند با شروع نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم در اختیار یحیی گل محمدی باشد و برای تیمش به میدان برود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها