زوج خارجی معروف ربیعی را سکته می‌دهند!

این دو مهاجم روی هم یک گل زده‌اند که این گل هم سهم لوسیانو پریرا بوده.

زوج خارجی معروف ربیعی را سکته می‌دهند!

باشگاه مس رفسنجان در حالی قرارداد گادوین منشا را به عنوان آقای گل فصل پیش تمدید کرد که این بازیکن در مقطعی پیشنهاد پرسپولیس را نیز پیش روی خود می‌دید. مس رفسنجان همچنین لوسیانو پریرا باتجربه را جذب کرد تا زوج خارجی جذابی در خط حمله این تیم شکل بگیرد.

فارغ از مسائل داوری بخشی از مشکلات مس رفسنجان در این فصل به عملکرد شیمبا و منشا مربوط می‌شود. شیمبا مقابل پرسپولیس فیکس بود و نتوانست بهترین فرصت مس را به گل تبدیل کند و گادوین منشا نیز که در دقایق پایانی به میدان رفته بود خطر خاصی را متوجه دروازه بیرانوند نکرد.

البته شیمبا سعی دارد گل نزدن‌هایش را تا حدی با دوندگی زیاد جبران کند؛ او دیروز مقابل پرسپولیس هم یک موقعیت بسیار عالی داشت که باید آن را به گل تبدیل می‌کرد اما پس از چرخش در بهترین شرایط توپش از کنار دروازه به بیرون رفت. پس از این صحنه ربیعی که حداقل حقش از این بازی یک امتیاز بود دستانش را بر سرش گذاشت و به شدت حسرت خورد.

این دو مهاجم روی هم یک گل زده‌اند که این گل هم سهم لوسیانو پریرا بوده و منشا همچنان پایش به گلزنی باز نشده است. کادرفنی مس تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا بالاخره این دو بازیکن به فرم ایده‌آل برگردند و باید دید بالاخره چه اتفاقی برای زوج خارجی معروف مس می‌افتد؛ رفسنجانی‌ها به گلزن تمام عیار نیاز دارند و باید بیشتر امتیاز بگیرند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها