آقایی: سعید صادقی نشان داد یک ستاره است؛ نه بازیکن معمولی!

نکته قابل توجه این که یحیی گل محمدی برای رسیدن به هدفش دراین فصل در تمام خطوط دستش باز است

آقایی: سعید صادقی نشان داد یک ستاره است؛ نه بازیکن معمولی!

عباس آقایی پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است که این تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی صدرنشین شده است.

عباس آقایی با بیان این جمله گفت: امروز که می‌بینیم خریدهای پرسپولیس چقدر خوب و تأثیرگذار ظاهر می‌شوند باید یادی هم از نقل و انتقالات تابستانی کنیم. به نظرم رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خیلی تلاش کرد که خریدهای مناسب و خوبی انجام دهد.

وی ادامه داد: مدیرعامل پرسپولیس بر اساس لیست یحیی گل محمدی بهترین‌ها را خرید و حالا می‌بینیم که هر کدام چقدر تأثیرگذار هستند. علیرضا بیرانوند درون دروازه پرسپولیس، گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی به همراه دانیال اسماعیلی فر در خط دفاع، سعید صادقی و سروش رفیعی در خط میانی و لوکادیا در خط حمله همگی مهره ای تأثیرگذاری هستند. با این خریدها می‌بینیم پرسپولیس صدرنشین لیگ شده و به نظر می‌رسد باز هم شانس اول قهرمانی باشد.

هافبک سابق پرسپولیس در خصوص صحبت‌های چندی پیش برخی نزدیکان استقلال و معمولی خواندن سعید صادقی، خاطرنشان کرد: هر کسی حق دارد نظرش را بگوید اما سعید صادقی دو گل زد و یک پاس غیر مستقیم گل هم داد تا ثابت کند ستاره است و معمولی نیست! او فصل فوق العاده ای را در تیم گل گهر سیرجان با ۱۴ پاس گل و زدن ۷ گل پشت سر گذاشت و حالا در پرسپولیس هم مشغول خودنمایی است. صادقی در بازی‌های آینده بهتر از این هم ظاهر خواهد شد چون اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده است.

آقایی ضمن اشاره به گلزنی مجدد یورگن لوکادیا، یادآور شد: یورگن لوکادیا به مهاجم حرفه ای است. قبل از اینکه به ایران بیاید وقتی رزومه اش را خواندم با خودم گفتم که شاید این اتفاق نیفتد. به هر حال بازیکنی با کارنامه لوکادیا می‌توانست در اروپا هم تیم پیدا کند اما به حال آمد و می‌بینیم چقدر زود در ترکیب تیم جا افتاده و پشت سرهم گل می‌زند. البته این مهاجم هلندی هنوز از لحاظ بدنی کار دارد.

وی افزود: من فکر می‌کنم تعطیلی لیگ برتر به خاطر اردوی تیم ملی بهترین فرصت برای کادرفنی پرسپولیس باشد که یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته را آماده کنند. این دو مهاجم کارنامه روشنی دارند و پرسپولیس می‌تواند در ادامه مسابقات لیگ از گلزنی‌های این دو مهاجم شناخته شده بیشتر هم بهره ببرد.

هافبک سال‌های نه چندان دور پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس در این بازی باز هم نشانه‌های زیادی از پیشرفت داشت و این برد  کاملا بوی قهرمانی می‌داد. شاگردان یحیی گل محمدی در دیدار با تیم هوادار با ارائه یک بازی با برنامه و با به ثمر رساندن سه گل تاکتیکی و تمرین شده نشان دادند که خیز بلندی برای قهرمانی در لیگ بیست و دوم برداشته اند و با ادامه این روند احتمالا تا هفته‌های پایانی یکی از تیم‌های صدرنشین و پای ثابت در کورس قهرمانی خواهند بود.

آقایی در ادامه گفت: نکته قابل توجه این که یحیی گل محمدی برای رسیدن به هدفش دراین فصل در تمام خطوط دستش باز است و می‌تواند با خیالی آسوده به دنبال پیاده کردن برنامه‌های تاکتیکی خود در درون زمین باشد.

وی در پایان در خصوص دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: چنین بازی‌هایی یک فرصت ویژه برای رقیبان پرسپولیس است. قطعا نفت مسجد سلیمان با انگیزه فراوانی مقابل پرسپولیس ظاهر می‌شود و بچه‌ها باید کاملا به هوش باشند. البته من فکر می‌کنم این تیم پرسپولیس بسیار حرفه ای است و یحیی گل محمدی و بازیکنانش هم از تجربه کافی برای چنین مسابقاتی برخوردار هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها