پنج سال قهرمانی تکرار نشدنی است

پورعلی‌گنجی: پیشنهادهای زیادی در ایران داشتم اما اولویتم پرسپولیس بود

از محبت هواداران ممنوم و امیدوارم به عنوان عضو کوچکی از این باشگاه خدمت بزرگی به پرسپولیس انجام بدهم و پرچم این باشگاه را در ایران و آسیا بالا ببریم.

پورعلی‌گنجی: پیشنهادهای زیادی در ایران داشتم اما اولویتم پرسپولیس بود

مرتضی پورعلی گنجی که در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی به پرسپولیس پیوسته است درخصوص بازگشت به فوتبال ایران و اضافه شدن به جمع شاگردان گل محمدی صحبت کرد.

مرتضی پورعلی گنجی درخصوص بازگشت به فوتبال ایران و پیوستن به تیم پرسپولیس اظهار کرد: خیلی خوشحالم که به ایران برگشتم و بابت پوشیدن پیراهن پرسپولیس خداروشکر می کنم. امیدوارم لایق حمایت هواداران را داشته باشم.

پورعلی گنجی درباره شایعات چند سال اخیر برای پیوستن به پرسپولیس تصریح کرد: در این چند سال صحبت های زیادی بابت انتقالم بود اما به دلیل اینکه قراردادهای بلند با من بسته شده بود بین تیم های دیگر خرید و فروش می شدم. از تیم های مختلف در ایران به من پیشنهاد شده بود اما همان زمان گفته بودم که اگر قرار باشد به ایران برگردم اولویتم تیم پرسپولیس است.

مدافع جدید سرخ ها با اشاره به تجربه کار کردن با سرمربی پرسپولیس گفت: آقای یحیی گل محمدی که افتخار شاگردی ایشان را نفت تهران داشتم لطف زیادی به من داشتند و من را در سن ۱۹ ۲۰ سالگی به عنوان دفاع وسط مطرح کرد و به تیم ملی رسیدم. مجددا با ایشان صحبت کردم و امیدوارم جواب اعتماد یحیی گل محمدی را بدهم.

پورعلی گنجی با اشاره به مصدومیتش ادامه داد: باشگاه پرسپولیس من را در آن دوره با توجه به مصدومیتم حمایت کردند و در تمرین این تیم نیز با فراق بال پذیرفته شدم به همین دلیل از مدیران و مربیان این باشگاه تشکر میکنم.

مدافع تازه وارد سرخ ها درخصوص ۵ سال قهرمانی پرسپولیس گفت: این اتفاق در هر لیگی امکانپذیر نیست و من احساس می کنم که این کار تکرارنشدنی است.

پورعلی گنجی با اشاره به ناکامی پرسپولیس در این فصل افزود: من فکر می کنم یکسری از اتفاقات پشت سر هم مثل مصدومیت و بدشانسی مانع قهرمانی شد اما بنظرم امسال هم پرسپولیس می توانست قهرمان لیگ شود. با مدیریت و تجربه کادر فنی و همچنین استعداد کل بازیکنان این تیم توانایی دوباره قهرمان شدن خواهد داشت.

مدافع پرسپولیس در پایان اضافه کرد: از محبت هواداران ممنوم و امیدوارم به عنوان عضو کوچکی از این باشگاه خدمت بزرگی به پرسپولیس انجام بدهم و پرچم این باشگاه را در ایران و آسیا بالا ببریم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها