کرمانی مقدم: تیمِ گل‌محمدی نباید از الان به از دست دادن امتیاز عادت کند

پرسپولیس در فاز دفاعی خودش را تقویت کرد و ساختار دفاعی این تیم مستحکم شده است.

کرمانی مقدم: تیمِ گل‌محمدی نباید از الان به از دست دادن امتیاز عادت کند

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد سرخپوشان در سه بازی گذشته کمترین فرصت را به حریفانش داده و به کم گل خوردن عادت کرده‌اند.

مرتضی کرمانی مقدم درباره نخستین پیروزی پرسپولیس در فصل جدید که مقابل آلومینیوم اراک رقم خورد، اظهار داشت: پرسپولیس در بازی مهمی به پیروزی رسید. با توجه به اینکه  شاگردان گل‌محمدی در دو فصل گذشته در اراک نتوانسته بودند نتیجه بگیرند، سه امتیاز این دیدار خیلی اهمیت پیدا کرده بود، علاوه بر این موضوع، سرخپوشان در دو بازی ابتدایی لیگ نتوانسته بودند سه امتیاز را کسب کرده و گلی هم نزده بودند. این موارد شرایط را برای پرسپولیس سخت کرده بود که خوشبختانه انتقام دو شکست قبلی و همچنین کسب اولین پیروزی همزمان با هم اتفاق افتاد.

«نکته مثبت پرسپولیس در فصل جدید گل نخوردن این تیم است.»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: یک اصل وجود دارد و آنهم این است که مدعی اصلی قهرمانی نباید به راحتی گل بخورد، اتفاقی که در فصل گذشته برای استقلال رقم خورد و این تیم کمترین گل خورده را داشت. به همین دلیل پرسپولیس در فاز دفاعی خودش را تقویت کرد و ساختار دفاعی این تیم مستحکم شده است و کم‌کم این تیم مثل دوران برانکو به کم گل خوردن عادت کرده است. پرسپولیس در سه بازی گذشته کمترین فرصت را به حریفانش داد و این مسئله همه را امیدوار می‌کند که تیمِ گل‌محمدی آینده روشنی دارد. البته ضعف‌هایی هم درباره گلزنی وجود دارد که با هماهنگی بیشتر لوکادیا و یا جذب مهاجم خارجی دیگری مشکل گلزنی پرسپولیس را هم حل کرد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد نخستین بازی لوکادیا مقابل آلومینیوم افزود: لوکادیا در اراک بد کار نکرد. مشخص است این بازیکن با توجه به اینکه مدتی بازی نکرده و تمرین گروهی نداشته است به لحاظ بدنی نسبت سایر بازیکنان تیم عقب است. به هر حال باید بیشتر تمرین کند تا زودتر آماده شود. مطمئناً این بازیکن بازی به بازی بهتر خواهد شد و به عقیده من در آینده او می‌تواند کمک مؤثری به پرسپولیس کند.

کرمانی مقدم تصریح کرد: آنچه مشخص است یورگن لوکادیا هنوز آماده نیست. معلوم است او مدتی تمرین گروهی نداشته و از لحاظ بدنی کمی از بقیه عقب است، اما باید بازی کند و هر چه بیشتر بازی کند زودتر با تیم هماهنگ خواهد شد. من فکر می‌کنم او در آینده تأثیر بیشتری در عملکرد پرسپولیس گذاشته و حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت.

وی درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در شروع این کار هستیم، ممکن است در ابتدا با مشکلاتی مواجه شویم، اما قطعاً در بازی‌های آینده و اگر حضور بانوان ادامه داشته باشد، ایرادات کار هم برطرف خواهد شد. طبیعی است که حق بانوان است که در ورزشگاه‌ها حضور داشته باشند، ولی در کنار آنهم باید شرایطی را فراهم کنیم که در ورزشگاه‌ها امکانات رفاهی مهیا شود و در ورزشگاه‌ها هم شاهد حضور بانوان باشیم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی آینده سرخپوشان مقابل ‌صنعت نفت آبادان یادآور شد: صنعت نفت تیم خوبی است که مقابل هوادار هم توانست سه امتیاز را کسب کند. از طرف دیگر هم با پیروزی پرسپولیس در اراک، این تیم روحیه و انگیزه بیشتری به دست آورده است و شانس خیلی بیشتری نسبت به صنعت نفت برای کسب سه امتیاز دارد. البته تیمِ گل‌محمدی نباید از الان به از دست دادن امتیاز عادت کند و بازیکنان این تیم برای رسیدن به صدر جدول باید از معدود موقعیت‌هایی که در بازی‌ها به دست می‌آورند بهترین استفاده را داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها