پرسپولیس - دیاباته؛ نزدیک به توافق

گفتنی است پرسپولیس می تواند در طول فصل منهای پنجره زمستانی با سه بازیکن آزاد قرارداد ببندد.

پرسپولیس - دیاباته؛ نزدیک به توافق

 با تایید مدیران باشگاه پرسپولیس، قرارداد تمیروف هنوز فسخ نشده اما برای فسخ قرارداد و صدور رضایت نامه او مذاکراتی انجام شده که تا آخر امشب به احتمال زیاد نهایی و رسمی می شود.

برهمین اساس باشگاه پرسپولیس نام تمیروف که مازاد اعلام شده را پس از فسخ از لیست خارج می کند تا بتواند دیاباته را جذب کند و تا فردا برای اینکار مهلت دارد. استقلال و دیگر تیم ها هم تا فردا مهلت دارند نقرات مازاد خود را با توافق از لیست خارج کنند.

از پیکان به عنوان تیم خواهان تمیروف یاد می شود، آن هم درحالی که نساجی مازندران و ذوب آهن هم خواهان او بودند. نساجی با جذب مهاجم آفریقایی و ذوب با جذب سلیمانی از جذب تمیروف انصراف دادند.

گفتنی است پرسپولیس می تواند در طول فصل منهای پنجره زمستانی با سه بازیکن آزاد قرارداد ببندد. اکنون پرسپولیس دو جای خالی در فهرست بزرگسالان دارد و تلاش می کند دیاباته هم جذب شود. با توجه به ضرورت تست پزشکی بعید است در صورت توافق تا امشب قرارداد ثبت شود چرا که او اکنون در فرانسه است و باشگاه سفرش به تهران را قویا رد کرده است.

دیر اعلام شدن نام دیاباته از سوی گل محمدی به باشگاه باعث شد باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود با دیاباته را خیلی دیر و از روز جمعه آغاز کند. آن هم درحالی که گویا دور اول مذاکرات نتیجه بخش نبوده و باشگاه بسته پیشنهادی جدید خود را ارائه کرده است و پیش بینی می شود تا فردا (دوشنبه) توافق کامل بین طرفین انجام شود.

لازم به ذکر است ثبت قرارداد دیاباته پس از تست پزشکی خواهد بود. دیاباته بازیکن آزاد است و هر زمانی می تواند با پرسپولیس قرارداد ببندد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها