آخرین خبر از وضعیت لیست استقلال پس از اضافه شدن قایدی و آمانوف

استقلال برای اضافه کردن نفرات جدید خود ضمن اینکه باید نام رودی ژستد را حذف کند تا دو جا برای نفرات جدید باز شود باید نام دو نفر دیگر را از فهرست خارج کند.

آخرین خبر از وضعیت لیست استقلال پس از اضافه شدن قایدی و آمانوف

به گزارش مستقل آنلاین؛ باشگاه استقلال برای اضافه کردن نام بازیکنانی مثل کاوه رضایی، محمد محبی، مهدی قایدی و سیاوش یزدانی به فهرست با چالش‌هایی روبرو است. 

طبق پیگیری‌ها، استقلال برای اضافه کردن نفرات جدید خود ضمن اینکه باید نام رودی ژستد را حذف کند تا دو جا برای نفرات جدید باز شود باید نام دو نفر دیگر را از فهرست خارج کند. 

از سوی دیگر در مورد آمانوف ازبکستانی طبق پیگیری‌ها مشخص شد این بازیکن متولد سال 76 است و نامش در فهرست بزرگسالان استقلال به ثبت رسیده است و بازیکن زیر 25 سال حساب نمی‌شود. 

همچنین در مورد مهدی قایدی شائبه‌هایی وجود داشت که می‌تواند در لیست زیر 25 سال قرار گیرد اما طبق قوانین فقط بازیکنانی می‌توانند در فهرست زیر 25 سال باشند که سال گذشته در تیم فعلی خود بازی کرده باشند اما مهدی قایدی فصل پیش در لیگ امارات بوده و اکنون نمی‌تواند در فهرست زیر 25 ساله‌ها باشد و باید نامش در لیست بزرگسالان رد شود.

باشگاه استقلال با خارج کردن نام ژستد فقط جای دو بازیکن دارد و باید تا 30 مرداد که آخرین روز نقل و انتقالات است تکلیف 4 بازیکن جدیدش را مشخص کند./ آخرین خبر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها