برخی می‌خواهند تنش ایجاد کنند؛ دولت قصدی برای افزایش بنزین ندارد

در چند روز اخیر، رسانه‌ای با انتشار محتوایی تحریک‌آمیز‌، توجیهی در خصوص لزوم افزایش قیمت بنزین مطرح کرد. کاربران فضای مجازی این را مقدمه سازی برای افزایش قیمت سوخت دانسته و انتقادات زیادی را نسبت این موضوع بیان کردند.

برخی می‌خواهند تنش ایجاد کنند؛ دولت قصدی برای افزایش بنزین ندارد

این اقدام مشکوک در حالی مطرح می شود که بارها دولت‌مردان بحث افزایش قیمت بنزین را رد و مجلسی‌ها هم آن را تکذیب کردند. با اینکه موضوع افزایش قیمت بنزین در لایحه بودجه ۱۴۰۲ نیامده اما هنوز هستند رسانه هایی که به بهانه های مختلف شیپور دست گرفته و به هر بهانه ای در جامعه تنش ایجاد می‌کنند.

هادی بیگی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی نسبت به زمینه‌سازی عجیب افزایش قیمت بنزین از سوی برخی رسانه ها واکنش نشان داد و گفت: اینکه چرا رسانه ای به این بحث افزایش قیمت بنزین دامن می‌زند برای ماهم جای تعجب و سوال دارد‌.

بیگی نژاد گفت: هیچ بحثی در خصوص افزایش قیمت بنزین مطرح نشده وقتی هم چنین تصمیمی گرفته نشده و قیمت بنزین قرار نیست افزایش پیدا کند پس چرا باید برخی رسانه ها این موضوع را اصلا رسانه ای کنند؟

وی تاکید کرد: بحث افزایش قیمت بنزین منتفی شده و من تعجب می کنم که چرا این صحبت ها از سوی رسانه ای مطرح می شود. وقتی بنا باشد چنین اتفاقی بیفتد ابعاد مختلف موضوع بررسی می شود و کمیسیون تخصصی نظر می دهد. در بودجه هم مصوب شده که قیمت همین باشد و افزایش قیمت نداشته باشیم. اینکه چرا رسانه ای به این بحث افزایش قیمت بنزین دامن می زند برای ماهم جای تعجب و سوال دارد.

بیگی نژاد تاکید کرد: البته که مصرف بنزین و رشد بی رویه به ضرر مردم است اما اینکه دشمن و عده ای این بحث را مطرح می کنند می خواهند جامعه را بهم بریزند وگرنه نه برنامه‌ای است و نه مصوبه و صحبتی در خصوص افزایش قیمت بنزین نشده است.

برخی می‌خواهند تنش ایجاد کنند؛ دولت قصدی برای افزایش بنزین ندارد

رمضانعلی سنگدوینی، عضو کمیسیون انرژی نیز خبر احتمال افزایش قیمت بنزین از سوی یک رسانه را تکذیب کرد و گفت: برخی می خواهند تنش درست کنند وگرنه دولت قصد افزایش قیمت بنزین را ندارد.

وی افزود: اگر دولت می خواهد قیمت بنزین را افزایش دهد در لایحه بودجه می اورد و منابع حاصل از آن را برای هزینه ی بودجه ۱۴۰۲ می آورد. در کمیسیون انرژی نیز هیچ بحثی در این خصوص مطرح نشده و دولت هم چنین موضوعی را مطرح نکرده است‌.

این نماینده تاکید کرد: رسانه ها با طرح احتمال افزایش قیمت بنزین می خواهند تنش درست کنند اما واقعیت این است که اگر دولت قصد افزایش بنزین را داشت در لایحه بودجه آن را لحاظ می کرد ولی همچین چیزی اصلا مطرح نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها