طرح تعویض دستگاه حضور و غیاب نانوتایم

نانوتایم عرضه کننده انواع راهکارهای کنترل تردد در راستای تکریم مشتریان وفادار خود و سایر دارندگان دستگاه کنترل تردد اقدام به برگزاری طرح تعویض دستگاه حضور و غیاب کارکرده با انواع دستگاه نو همراه با شرایط استثنائی نموده است. اگر سال‌هاست از زمان خرید دستگاه شما گذشته یا در فکر تعویض و ارتقای دستگاه خود هستید طرح تعویض نانوتایم با شرایط ویژه را از دست ندهید.

طرح تعویض دستگاه حضور و غیاب نانوتایم

 

چرا طرح تعویض نانوتایم بصرفه است؟

احتمالا  برای شما نیز پیش آمده که به دلایلی مختلف از جمله افزایش تعداد پرسنل، خرابی دستگاه یا روی کار آمدن تکنولوژی‌های جدید به تعویض دستگاه حضور و غیاب خود فکر کنید. اما دغدغه هزینه‌ها و چگونگی انتقال داده‌های دستگاه بزرگترین مانع ااقدام شما برای تعویض دستگاه باشد. در طرح تعویض نانوتایم امکان تعویض دستگاه کنترل تردد قدیمی با یک مدل جدید، بدون متضرر شدن و با شرایط استثنائی فراهم شده است. در این طرح ما دستگاه قدیمی شما را با قیمت معقول، واقعی و کارشناسی شده خریداری کرده و در ازای آن یک دستگاه جدید با شرایط استثنائی در اختیار شما قرار می‌دهیم. نانوتایم نامی ماندگار در عرصه ارائه انواع دستگاه حضور و غیاب همواره در کنار شما خواهد بود.

 

nano2

 

شرایط تعویض دستگاه حضور غیاب قدیمی با جدید

  • مالکیت متقاضی باید محرز شود
  • بر اساس قرارداد فی مابین شرکت و متقاضی تعویض کالا انجام می‌شود
  • نیاز به ثبت فرم درخواست تعویض دستگاه در وب سایت نانوتایم به نشانی https://nanotime.ir/
  • هر دستگاه با قیمت واقعی که توسط کارشناسان نانوتایم تعیین شده، خریداری می‌شود
  • برای کالای خریداری شده مهلت تست در نظر گرفته خواهد شد
  • محدودیتی برای تعویض وجود ندارد( امکان تعویض انواع دستگاه کنترل تردد اثر انگشتی و کارتی با نمونه های تشخیص چهره و ... وجود دارد)
  • دستگاه جدید خریداری شده دارای یک‌سال گارانتی و نرم افزار حضور و غیاب رایگان است
  • در زمان فروش ویژه هم امکان اجرا این طرح وجود دارد.
  • امکان تعویض دستگاه به صورت حضوری و غیر حضوری.
  • در صورت مغایرت اطلاعات ثبت شده در فرم ثبت نام با دستگاه، ثبت نام مجدد انجام می شود.
  • پیش از طرح تعویض می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان فروش ما بهرمند شوید

 

چه زمانی نیاز به تعویض دستگاه حضور و غیاب است؟

اگر این سوال برای شما پیش آمده که چه زمانی نیاز به تعویض دستگاه حضور و غیاب خود داریم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از مواردی که نیاز به توعیض دستگاه کنترل تردد را الزامی می‌کند بررسی کنیم.

  • مشکلات سخت افزاری :

عمده ترین دلیل برای تعویض دستگاه،  مشکلات سخت‌افزاری دستگاه بوده که منجر به اختلال در فرآیند ثبت و مدیریت رکورد‌های تردد می‌شود. برخی از این مشکلات عبارتند از:

  • خرابی سنسور:

استفاده ناصحیح از دستگاه و وارد نمودن فشار بیش از حد با انگشتان بر روی سنسور اثرانگشت، مخدوش شدن سطح سنسور توسط موارد فیزیکی یا استفاده از مواد پاک کننده نامناسب از مهمترین موارد در خرابی سنسور دستگاه است.

  •  خرابی قطعات داخلی دستگاه های حضور و غیاب:

آسیب دیدن قطعات داخلی دستگاه حضور و غیاب به دلایل مختلف از جمله سقوطاز ارتفاعبه دلیل نصب نادرست، نصب در محیط‌های مرطوب و شرجی، در معرض نور مستیقیم خورشید بودن و... احتمال خسارت به قطعات داخلی دستگاه را زیاد می‌کند. یکی از مهمرتین عواملی که در طول دروان پاندومی کرونا منجر به خرابی دستگاه کنترل تردد بودف استفاده از مواد ضدعفونی کننده بوده که به منظور جلوگیری از انتقال آلودگی مورد استفاده قرار گرفته و منجر به آسیب برد اصلی و قطعات داخلی می‌شود. رسیدن آب و رطوبت به دستگاه منجر به سوختن برد اصلی و قطعات خواهد شد. در صورت هر کدام ازموارد فوق شما می‌توانید در طرح ویژه تعویض نانوتایم دستگاه خود را تعویض کنید.

 

nano3

 

 

  • عدم پاسخگویی به نیازهای جدید :

در برخی از موارد دستگاه از لحاظ سخت افزاری هیچ مشکلی نداشته و دارای کارایی مناسب است اما به مرور زمان، با توسعه کسب و کار و افزایش تعداد پرسنل، دستگاه قادر به پاسخگویی به نیاز مجموعه نیست. در چنین حالتی ممکن است به دلیل قابلیت های پایین دستگاه، شاهد تشکیل صف‌های طولانی در حین ثبت تردد پرسنل باشیم و نیاز به استفاده از دستگاه کنترل تردد با قابلیت بالاتر الزامی است. حتی در مواردی شرایط موجود نیاز به تعویض دستگاه را ضروری می‌کند، همانطور که در دوران پاندومی کرونا بسیاری از سازمان‌ها به منظور حفظ سلامت پرسنل اقدام به تعویض دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی با تشخیص چهره نموده اند. در دوران کرونا ما شاهد روی کار آمدن تکنولوژی‎‌هایی از جمله اسکن سه بعدی چهره برای تشخیص چهره با ماسک بوده که دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره با ماسک نانوتایم مدل XF100  نمونه بسیار کاربردی آن است.

  • قدیمی ترین مدل های دستگاه حضور و غیاب :

در مواردی که دستگاه حضور و غیاب بسیار قدیمی بوده و به دلیل خروج از خط تولید در صورت خرابی دستگاه قطعات مورد نیاز آن در دسترس نیست و در صورت در دسترس بودن تعویض آن‌ها به صرفه نیست، خرید دستگاه کنترل تردد جدید توضیه می‌شود.

 

  • عدم آگاهی :

در بسیاری موارد افراد به دلایل مختلف از جمله عدم اطلاعات کافی، بودجه محدود یا خرید از شرکت نامعتبر تجربه ناموفقی از خرید داشته و نیاز به تعویض دستگاه بیش از پیش احساس می‌شود.  به جای نگرانی و پشیمانی از خرید مجدد از طرح  تعویض نانوتایم استفاده کنید و دستگاه خود را با یک نمونه جدید و مطابق با نیازهای مجموعه خود تعویض کنید. پیش از خرید می‌توانید از مشاوره رایگان همکاران ما در واحد فروش بهرمند شوید.

مسلما بسته به نوع کسب و کار، تعداد نفرات مجموعه کاری و ویژگی های محل کار از جمله دما و نور محیط دستگاه های حضور و غیاب گزینه های مختلفی در اختیار دارید. اما استفاده از مشاوره رایگان پیش از خرید دستگاه حضور و غیاب، دید بهتری برای انتخاب دستگاه به شما خواهد داد. نانوتایم، سال‌های زیادی در کنار کسب و کارهای بزرگ و کوچک بوده و همواره به دنبال مسیری برای هر چه راحت تر شدن شرایط همراهی است.  طرح تعویض کالای فرسوده با شرایط ویژه نیز یکی از تمهیدات این شرکت برای همراهی با شما عزیزان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر این طرح با همکاران واحد فروش ما با شماره 09911902954 در تماس باشید.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها