بهترین مدرس ارز دیجیتال در ایران چه کسی است ؟

بهترین مدرس ارز دیجیتال در ایران چه کسی است ؟

 

ارز دیجیتال موضوع داغ این روزها بوده که در هر محفلی، کلامی از آن شنیده می‌شود. بسیاری از افراد نیز با شنیدن سودهای کلانی که می‌توان از بازار ارز دیجیتال کسب کرد هیجان زده شده و قصد دارند هرچه زودتر سرمایه خود را در این مسیر قرار دهند. در چنین موقعیتی عجله نکنید! برای ورود به دنیای ارز دیجیتال باید ابتدا آموزش ارز دیجیتال را به صورت صحیح و کامل بگذرانید. اگر با آشنایی کامل وارد این حوزه شوید احتمال اشتباه و ضرر برای شما کم شده و سریع‌تر به سود می‌رسید.

برای گذراندن دوره ارز دیجیتال باید به سراغ بهترین مدرس ارز دیجیتال در ایران بروید. کسی که به خوبی از این بازار مطلع بوده و با قدرت تجزیه و تحلیل خود می‌تواند شرایط آینده بازار را پیش بینی کند. علاوه بر داشتن دانش و تجربه کافی، کلام موثری هم داشته باشد. شاید در طول دوران تحصیل با اساتید مختلفی کلاس داشتید که از رزومه بالایی برخوردار بودند اما مدرس خوبی به شمار نمی‌رفتند. بنابراین قرار گرفتن این فاکتورها در کنار همدیگر، یک نفر را به بهترین مدرس ارز دیجیتال در ایران تبدیل می‌کند.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با مهدی بندری، مدرس دوره ارز دیجیتال آشنا کنیم. برای شناخت یک مدرس باید از جنبه‌های مختلفی او را مورد بررسی قرار دهیم. اولین جنبه‌ شامل بررسی رزومه مدرس ارز دیجیتال است. مهدی بندری دوره مبانی ارزهای دیجیتال و معاملات الگوریتمی رمز ارزها را در دانشگاه آکسفورد انگلستان گذرانده است. این دانشگاه در رتبه پنج جهانی قرار داشته و دانش آموختگان آن یکی از برترین آموزش‌ها را کسب می‌کنند. استاد مهدی بندری نیز این فرصت را داشته تا مبانی ارزهای دیجیتال را نزد بهترین اساتید دنیا آموزش ببیند. علاوه بر این دارای مدرک تجارت ارزهای دیجیتال و مدیریت ریسک دارایی‌های دیجیتال ازEqual Assurance استرالیا است.

بعد از بررسی رزومه تحصیلی استاد بندری باید به رزومه کاری او نگاهی بیندازیم تا ببینیم با وجود مدارک تحصیلی معتبر، حوزه کاری و حرفه‌ای ایشان به چه صورت است. مهدی بندری از سال 1384 عضو اتاق بازرگانی تهران بوده و در زمینه تبادلات تجاری از طریق رمز ارز نیز به عنوان مشاور اتاق بازرگانی مشغول به فعالیت است. ایشان عضو رسمی انجمن بلاکچین ایران و سبد گردان EFT در کارگزاری بهگزین بوده و همزمان به عنوان کارشناس ارزهای دیجیتال روزنامه دنیای اقتصاد و رادیو اقتصاد نیز فعالیت می‌کند.

راه ورود به ارزهای دیجیتالاستاد مهدی بندری با دارا بودن سطح دانش بالا در حوزه ارز دیجیتال و تجربه کاری موفق در این زمینه اقدام به تدریس کرده تا بتواند افراد بیشتری را با حوزه دارایی‌های دیجیتال آشنا کند. ایشان دوره ارز دیجیتال را در دانشکده اقتصاد WWU Munster در آلمان برگزار کرده و در ایران نیز بیش از 11 دوره آموزشی ارز دیجیتال در دانشگاه آزاد اسلامی را تدریس کرده است. بنابراین استاد مهدی بندری یکی از اساتیدی بوده که علاوه بر داشتن مدارک تحصیلی معتبر در حوزه ارز دیجیتال، سابقه تدریس موفق و کار در شرکت‌های معتبر را نیز داشته است.

بهترین دوره ارز دیجیتال در ایران کجا برگزار می‌شود؟

وقتی حوزه‌ای به موضوع مورد بحث تبدیل می‌شود بسیاری از افراد شروع به برگزاری کلاس‌های آموزشی آن می‌کنند. به همین دلیل انتخاب برای افرادی که قصد یادگیری عمیق و اصولی را دارند سخت می‌شود. با اطلاع از ویژگی‌های یک مدرس و دوره آموزشی خوب شما قادر خواهید بود تا خودتان بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال را پیدا کنید.

در دوره آموزش ارز دیجیتال ابتدا باید از پایه اصول به شمار آموزش داده شده تا هر فردی با هر سطح دانشی بتواند در پایان کلاس مطالب مهم را یاد گیرد. بعد از آن نوبت پرسش و پاسخ فرا می‌رسد. این روزها به دلیل برگزاری آنلاین اغلب کلاس‌ها چیزی که جای خالی آن به خوبی حس می‌شود پشتیبانی بعد از آموزش است. حتی در کلاس‌های دانشگاه‌های سراسری نیز برخی اساتید از پاسخ دادن به سوالات دانشجو بعد از زمان کلاس طفره می‌روند. بنابراین اگر دوره آموزشی ارز دیجیتالی را پیدا کردید که این دو ویژگی را داشت باید آن را در لیست کلاس‌های خوب قرار دهید؛ به عنوان مثال دوره ارز دیجیتال استاد بندری چنین ویژگی را داشته و شما تا یک ماه پشتیبانی رایگان خواهید داشت. فاکتور مهم بعدی این بوده که علاوه بر آموزش تئوری‌های یک حوزه، استاد دوره به شما مهارت‌های عملی را نیز آموزش دهد. به عنوان مثال اگر در دوره ارزهای دیجیتال به شما اصول تحلیل فاندمنتال آموزش داده شد باید به صورت عملی نیز این تحلیل را تمرین کنید. آشنایی با نحوه معامله کردن مهم بوده اما اینکه خودتان نیز معامله کنید و نتیجه مثبت باشد نتیجه را یک گام فراتر می‌برد.

با این توضیحات می‌توان گفت دوره آموزش ارز دیجیتال استاد مهدی بندری یکی از بهترین سرمایه گذاری‌هایی بوده که می‌توانید روی خود انجام دهید. با آموزش‌های ایشان می‌توانید در کمتر از یک ماه نه تنها به اندازه مبلغ آموزش سود کرده بلکه کیف پول خود را نیز پر پول کنید.

سه روش اصلی برای کسب درآمد از ارز دیجیتال وجود دارد که شامل سرمایه گذاری (Investment)، معامله (Trade) و استخراج (Mining) می‌شود. بسته به خصوصیات اخلاقی شما استاد بندری به شما یاد می‌دهد تا حوزه تخصصی خود را انتخاب کنید. در نتیجه خواهید توانست در مدت زمان بسیار کوتاهی در بازار رمز ارزها حرفه‌ای شده و سودهای کلان کسب کنید. در صورتی که دوره آموزشی ارز دیجیتال را در تخفیف 50 درصد تهیه کنید این فرصت برای شما فراهم بوده تا در کانال VIP دوره عضو شده و به مدت یک ماه سیگنال رایگان دریافت کنید. سیگنال رایگان به این معنا بوده که دقیقا گفته می‌شود چه توکنی را به چه مقدار خریداری کرده و کی اقدام به فروش کنید. برای تضمین این دوره آموزشی نیز یک گارانتی در نظر گرفته شده است. اگر شما دوره را تهیه کرده و بعد از تماشای آن به این نتیجه رسیدید که هیچ سودی برایتان ندارد، طی 24 ساعت زمان دارید تا اعلام کرده و وجه خود را پس بگیرید. این تضمین را اغلب در دوره‌های آموزشی اساتیدی مشاهده می‌کنید که به محتوای آموزشی دوره خود اطمینان کامل دارند. قبل از ثبت نام در دوره نیز می‌توانید نظر 7500 شاگردان استاد بندری را شنیده و در صورت تمایل با تیم ایشان مشاوره رایگان داشته باشید تا قبل از هرگونه عملی اطمینان کاملی کسب کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • حسن طهماسبی

    عالی بود ومفید

  • شهناز قربانی

    عالی بود

  • امیرحسین

    امروزه بعضیا میان حرفایی میزنن و خیلی قشنگ میان چیزهایی میگن که وجود نداره
    یعنی اون چیزیکه ارائه میدن قبل از گرفتن وجهه برای تدریسشون با چیزیکه بعد از گرفتن وجهه میگن و اون اموزشها زمین تا اسمون فرق داره ، عزیزان بخدا من گرفتم پشیمون شدم و الان با اثبات دارم میگم ولی تو گرفتن وجهه اذیت میکنن و باید کار به شکایت و اینا برسه
    اسمشونو نمیخوام بیارم ولی بهشون استادم میگن و خیلی خودشو دلسوز مردم میدونه و این اموزشهارو با قیمت خیلی بالایی گذاشته که همین اموزشها رو ی شرکت دانش بنیان نصف این مبلغ ارائه میده هم حضوری و هم غیر حضوری عزیزان هیچ کسی نمیاد اگرم چه فرمولی چه چیزیرو بلد باشه بکسی یاد نمیده
    خداوند کساییرو که نامردی در حقشون میکننو
    خیر نده اینا وجدان ندارن

    • حمید

      سلام داداش دوره استاد بندری رو خریداری کردی؟

      میشه این دوره رو با من به اشتراک بزاری منم یه مبلغی بدم بهتون ؟

      اگه موافق بودین لطفا با این شماره تماس بگیرین
      ۰۹۱۲۳۹۰۵۲۹۷

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها