ما نمی‌توانیم برای آلودگی هوا کاری کنیم

امانی تاکید کرد: ما نمی‌توانیم برای آلودگی هوا کاری کنیم باید برای جلوگیری از قطع درختان ساز و کار مشخصی تعیین کنیم تا حداقل بتوانیم از فضای سبز محافظت کنیم.

ما نمی‌توانیم برای آلودگی هوا کاری کنیم

امانی گفت: اپیدمی قطع درختان در تهران متاسفانه در یکی از مراکز علمی کشور مجدد تکرار شده و درحالی که ادعا شده که درختان خشک بودند اما در تصاویر هیچ نشانی از خشک بودن درختان دیده نشد.

وی افزود: زمانی افراد حقیقی و سازندگان عمدا درختی را خشک و قطع می‌کنند علت مشخص است اما وقتی یکی از مراکز علمی کشور این کار را انجام می‌دهد، قابل قبول نیست.

امانی ادامه داد: این مرکز قبلا یازده درخت را قطع کرده و جریمه شده اما یک ریال پرداخت نکرده است.

این عضو شورای شهر گفت: بر اساس قانون هیچ کس اجازه قطع درخت ندارد و قطع و جابه جایی درختان باید توسط سازمان بوستان ها با مجوز کمیسیون ماده هفت انجام شود آن هم با شرایط و در فصل مناسب است.

وی ادامه داد: در گذشته هم چندین دفعه شاهد قطع درختان بودیم و تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شد اما پس از گذشت مدتی هیچ نتیجه ای از برخورد مشاهده نشد؛ اگر برخورد جدی نشود، باز هم شاهد قطع درختان خواهیم بود.

امانی تاکید کرد: ما نمی‌توانیم برای آلودگی هوا کاری کنیم باید برای جلوگیری از قطع درختان ساز و کار مشخصی تعیین کنیم تا حداقل بتوانیم از فضای سبز محافظت کنیم./باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها