راموس: رئال مادرید همیشه تشنه پیروزی است

کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید تیم تحت‌هدایت زین‌الدین زیدان همیشه تشنه پیروزی است.

راموس: رئال مادرید همیشه تشنه پیروزی است

سرخیو راموس در پی برتری یک بر صفر شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در خانه سویا در هفته پنجم لالیگای اسپانیا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مووی استار» اسپانیا گفت: ما موفق به گلزنی در این بازی شدیم و حالا یک هفته در آرامش خواهیم بود. رئال مادرید همیشه تشنه پیروزی است. ما خوشبین هستیم و این تیم رفته‌ رفته بهتر خواهد شد.

مدافع و کاپیتان رئال مادرید که چهارصدمین برد خود را با این تیم دیدار تجربه کرد، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما در بالای جدول با اتلتیک بیلبائو هم‌امتیاز هستیم و باید سعی کنیم به پیشرفت‌مان ادامه دهیم و روی هم رفته هم از موقعیت‌های‌مان مانند امروز نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود: می‌دانستیم که بازی دشواری با سویا خواهیم داشت. ما چند سالی (چهار سال) بود که در خانه‌ سویا به پیروزی نرسیده بودیم، برای همین با روحیه و ذهنیتی قوی و با هدف انجام کمترین اشتباه پا به این دیدار گذاشتیم.

شاگردان زین‌الدین که از پنج بازی اول خود سه برد و دو مساوی کسب کرده‌اند، با برد شب گذشته مقابل سویا، 11 امتیازی شدند و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به اتلتیک بیلبائو، در رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا قرار گرفتند.

همچنین کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید شب گذشته دویستمین بازی خودش را برای رئال مادرید انجام داد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها