زلاتان: منچستریونایتد باید با جدایی پوگبا موافقت کند

مهاجم سوئدی شیاطین سرخ معتقد است منچستریونایتد نباید به زور پل پوگبا را حفظ کند.

 زلاتان: منچستریونایتد باید با جدایی پوگبا موافقت کند

زلاتان ابراهیموویچ که بین سال‌های 2016 تا 2018 در منچستریونایتد عضویت داشت و به مدت 18 ماه با پل پوگبا در این تیم همبازی بود، می‌گوید مدیران این باشگاه انگلیسی باید با جدایی وی موافقت کنند. پوگبا مورد توجه باشگاه رئال مادرید است و گفته می‌شود این باشگاه اسپانیایی آماده است در ازای 150 میلیون پوند او را به خدمت بگیرد. یوونتوس هم نسبت به بازگرداندن پوگبا به تورین علاقه‌مند است.

ایبرا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی» در این باره اظهار داشت: اگر پوگبا قصد ترک اولدترافورد را دارد، باشگاه باید با جدایی‌اش موافقت کند. اگر پل می‌خواهد از منچستریونایتد برود، تلاش باشگاه برای نگه داشتن وی درست نیست. باشگاه منچستریونایتد باید درک کند که بهترین راه‌حل موافقت با جدایی پوگبا است.

اسطوره فوتبال سوئد که در حال حاضر عضو تیم لس‌آنجلس گلکسی است، صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: منچستریونایتد نباید زمان را از دست بدهد و باید سراغ جذب بازیکنی برود که قصد پیوستن به این تیم را دارد.

زلاتان 36 ساله که دومین فصل حضورش در لس‌آنجلس گلکسی را سپری می‌کند، تا کنون در 45 بازی برای این تیم آمریکایی به میدان رفته و 38 گل نیز به ثمر رسانده است.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها