ناپولی با گل‌های یورنته به تعقیب صدرنشینان ادامه داد

شاگردان کارلو آنچلوتی با کسب سومین بردشان در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، فاصله‌ خود را با صدرنشینان جدول حفظ کردند.

ناپولی با گل‌های یورنته به تعقیب صدرنشینان ادامه داد

در چارچوب دیدارهای هفته چهارم سری A ایتالیا و در دومین روز این رقابت‌ها، امروز (یکشنبه) سه بازی برگزار شد که در مهمترین‌شان تیم فوتبال ناپولی میزبان خود لچه - یکی از تیم‌های تازه صعود کرده به رقابت‌ها - را با نتیجه 4 بر یک شکست داد.

ناپولی با گل‌های فرناندو یورنته در دقیقه 28، لورنزو اینسینیه در دقیقه 40 از روی نقطه پنالتی و فابیان در دقیقه 52 از حریف خود پیش افتاد و در دقیقه 61 دروازه‌اش توسط مارکو مانکسو از روی نقطه پنالتی باز شد. یورنته در دقیقه 82 دومین گل خود و چهارمین گل ناپولی را به ثمر رساند تا تیمش با همان 3 گل اختلاف بازی را به پایان برساند.

با این نتیجه ناپولی 9 امتیازی شد و در جایگاه سوم در فاصله یک امتیازی یوونتوس رده دومی و فاصله 3 امتیازی اینتر صدرنشین قرار گرفت.

در دیگر بازی مهم امروز سری A رم در خانه بولونیا به پیروزی 2 بر یک رسید. جالوروسی با گل زیبای کولاروف در دقیقه 13 پیش افتاد اما در دقیقه 54 کار توسط نیکلا سانسونه برای بولونیا به تساوی کشیده شد. در ادامه و در دقیقه 4+90 این ژکو بود که گل برتری رم را به ثمر رساند. جان‌لوکا مانچینی مدافع رم نیز در دقیقه 85 از زمین بازی اخراج شد.

سامپدوریا نیز امروز میزبان تورینو بود و یک گل این تیم را شکست داد تا اولین برد خود را در این فصل و دومین شکست حریف را رقم بزند.

امشب دو بازی دیگر در سری A برگزار می‌شود که در دیدار نخست از ساعت 19:30 به وقت تهران آتالانتا میزبان فیورنتینا خواهد بود و در بازی آخر از ساعت 22:15 لاتزیو از پارما پذیرایی می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها