روشن: اگر ساپینتو مشکلی دارد می‌تواند برود

صحبت هایی بود که قرار است آجورلو را عوض کنند و از هفته قبل چنین شایعاتی و شنیده بودم.

 روشن: اگر ساپینتو مشکلی دارد می‌تواند برود

حسن روشن پیشکسوت استقلال درباره انتخاب فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیر عامل باشگاه استقلال اظهار داشت: علی فتح‌الله‌زاده نسبت به گذشته با تجربه تر شده است و باید بگذارند که حداقل دو سال در استقلال باشد تا برنامه‌هایش را اجرا کند.

وی افزود : با شناختی  که از فتح‌الله‌زاده دارم موافق بازگشت ایشان به استقلال هستم اما نباید اشتباهات گذشته را تکرار کند باید این فرصت داشته باشد تا با برنامه ریزی دقیق اهداف را در استقلال پیش ببرد.

روشن در واکنش به اینکه ساپینتو سرمربی تیم استقلال اشاره کرده از برکناری آجورلو شوکه شده است افزود : به ساپینتو مربوط نیست چه کسی مدیر عامل باشگاه باشد . او باید تمرکزش فقط روی تیم باشد و اگر هم مشکلی دارد می تواند برود .

پیشکسوت استقلال در خصوص برکناری آجورلو از استقلال خاطرنشان کرد: صحبت هایی بود که قرار است آجورلو را عوض کنند و از هفته قبل چنین شایعاتی و شنیده بودم. آجورلو در مدتی که در استقلال بود عملکرد بدی نداشت و آبی پوشان قهرمان لیگ برتر شدند؛ تیم هم  مشکل مالی نداشت.

روشن در خصوص شرایط استقلال نیز گفت: در این فصل شرایط برابر با پرسپولیس داریم و انشالله دوباره بتوانیم این عنوان را کسب کینم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها