طنز سیاه نمایش «سه خواهر» اقتباسی از رمان چخوف است

تئاتر نیویورک اعلام کرده اقتباس جدیدی از نمایشنامه «سه خواهر» آنتون چخوف را در دو فصل ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ در منهتن روی صحنه می‌برد.

طنز سیاه نمایش «سه خواهر» اقتباسی از رمان چخوف است

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: سه خواهر عنوان نمایشنامه‌ای است نوشته آنتون چخوف که در سال ۱۹۰۰ نگارش یافت و برای اولین بار در سال ۱۹۰۱ به روی صحنه رفت.

تئاتر نیویورک گفته است که در دو فصل 2019 و 2020 اقتباس نو از نمایش سه خواهر به روی صحنه خواهد برد. این نمایش به کارگردانی سم گولد کارگردان برنده جایزه تونی به نمایش در خواهد آمد و گرتا گرویگ و اسکار ایزاک بازیگران این نمایش هستند.

گرتا گرویگ هنرپیشه، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس اهل آمریکا است. وی از سال ۲۰۰۶ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده ‌است. او همچنان او از دست اندرکاران فیلم «زنان کوچک» هم بوده که امسال راهی سینماها می‌شود.

اسکار ایزاک یک هنرپیشه زاده گوآتمالاسیتی،گوآتمالا در سینمای هالیوود است. وی از سال ۲۰۰۲ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به رابین هود، آگورا، میراث بورن، یک مشت دروغ، مشت ناگهانی، راندن، درون لوین دیویس ، دبلیو ای، مردان ایکس: آپوکالیپس و جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد اشاره کرد.

او همچنین بازیگر نقش رومئو در نمایش «رومئو و ژولیت» و نیز بازیگر «دو جنتلمن از ورونا» بوده است.

ایزاک امسال در بازسازی انیمیشن «خانواده آدامز» صداپیشگی کرده است، و «جنگ ستارگان: ظهور اسکای واکر» فیلم جدید او است که هر دو این‌ها تا پایان امسال راهی سینماها می‌شوند.

نمایش سه خواهر طنزی سیاه و شرحی بر زندگی و دل‌مشغولی‌های خانواده پروزروف است که از سه خواهر بنام‌های اولگا، ماشا و ایرینا و برادرشان آندره ئی تشکیل شده‌است. این خانواده از وضعیت موجود خود ناراضی است و چشم انداز آینده را تیره و تار و امیدهای خویش را برباد رفته می‌بیند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها