عادل فردوسی‌پور پیشنهادی20هزار پوندی از یک شبکه ماهواره‌ای دریافت کرد

اخباری ضد و نقیض منتشر شده که یک شبکه ماهواره‌ای به «عادل فردوسی‌پور» دستمزدی بالای 20 هزار پوند در ماه پیشنهاد داده است.

عادل فردوسی‌پور پیشنهادی20هزار پوندی از یک شبکه ماهواره‌ای دریافت کرد

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: بعد از اینکه برنامه «نود» به تهیه‌کنندگی و اجرا عادل فردوسی پور از آنتن شبکه سه سیما حذف شد، عادل فردوسی‌پور در هیچ برنامه‌ای از شبکه سه حضور پیدا نکرد.

برنامه نود  یک برنامه تلویزیونی زنده فوتبال بود، که هر هفته دوشنبه شب برای تحلیل مسابقات فوتبال از شبکه سه سیما پخش می‌شد. در حالی این برنامه بعد از کشمکش‌های فراوان علی فروغی رییس شبکه سوم و عادل فردوسی‌پور از اسفند 97 دیگر پخش نشد که هنوز هم دلیل اصلی حذف آن مشخص نیست. پس از مدتی دکور برنامه نود نیز جمع شد.

برنامه نود جدا از اینکه بسیار محبوب بود و مسائل فوتبالی را بحث و تحلیل می‌کرد، مجری‌ای داشت که علاوه بر اهالی فوتبال، دیگر اصحاب رسانه نیز او را دوست داشتند. در نتیجه با تعطیلی برنامه نود که عادل فردوسی‌پور تهیه‌کننده آن بود واکنش‌های فراوانی در شبکه‌های اجتماعی بوجود آمد.

کاربران این شبکه‌ها از حذف عادل و دکور برنامه‌اش به شدت انتقاد کردند و به صدا سیما نیز خورده گرفتند. این موضوع باعث محبوبیت بیشتر و بیشتر عادل فردوسی‌پور شد.

او بعد از اینکه عادل فردوسی پور در جشن امضای کتابش با استقبال بی‌نظیر هوادارانش مواجه شد، مجددا در در جشن حافظ نیز غافلگیر شده و مورد تشویق تمامی حاضرین در تالار و تماشاگران قرار گرفت.

او در این جشن تندیس بهترین چهره تلویزیونی را دریافت کرد.

با وجود این اتفاقات امروز خبری منتشر شد مبنی پیشنهاد ماهانه 20 هزارپوند به عادل فردوسی‌پور از سوی یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای که در خارج از ایران فعالیت دارند.

هنوز این خبر عجیب تایید یا تکذیب نشده است. حالا باید ببینیم واکنش مدیران، اهالی فوتبال و رسانه به این خبر چیست.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها