همسر گمشده توسط نشر آموت وارد بازار کتاب شد

همسر گمشده توسط نشر آموت وارد بازار کتاب شد. این کتاب نوشته آلیسون ریچمن به ترجمه سودابه قیصری به چاپ رسیده است که به تازگی در دسترس علاقمندانش قرار گرفت.

همسر گمشده توسط نشر آموت وارد بازار کتاب شد

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: نشر آموت رمان تازه‌ای را منتشر کرده است که روایت درهم شکستن احساس دو جوان توسط حمله ارتش نازی به پراگ است.

رمان همسر گمشده توسط نشر آموت وارد بازار کتاب شد. مهر نوشت این اثر  نوشته آلیسون ریچمن و به ترجمه سودابه قیصری در دسترس علاقمندان به رمان‌های عاشقانه قرار گرفت.

داستان این رمان در پراگِ پیش از جنگ دوم جهانی می‌گذرد و راویت‌گر رؤیای دو عاشقِ جوان است که با حمله ارتش نازی در هم شکسته می‌شود. اما دهه‌ها بعد، هزاران کیلومتر دورتر، در نیویورک، نگاهی گریزناپذیر از آشنایی، بین دوغریبه رد و بدل می‌شود و سرنوشت، به لِنکا و یوزف دو قهرمان این داستان شانس دوباره‌ای می‌دهد.

رمان همسر گمشده به‌باور منتقدان آسایش مسحورکننده زندگی در پراگِ پیش از اشغال، وحشت اروپای تحت سیطره نازی و انعطاف‌پذیری روح انسان و نیروی خاطره را در درون خود کاوش می‌کند.

آلیسون ریچمن نویسنده این‌کتاب، متولد سال ۱۹۷۲ آمریکا، فارغ‌التحصیل کالج ولزلی، نویسنده‌ ۶ داستان تاریخی از جمله «ماسک پسر کارور»، «ریتم خاطره»، «آخرین ون‌گوگ» و رمان‌های پُرفروش «همسر گمشده»، «باغ کلمات»، «ساعات مخملی» و «یک هدیه‌ی باشکوه» است. کتاب‌های این‌نویسنده به ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند و قرار است به زودی سریالی براساس رمان همسر گمشده ساخته شود. ریچمن در حال حاضر با همسر و دو پسرش در نیویورک زندگی می‌کند.

سودابه قیصری مترجم این‌کتاب هم متولد سال ۱۳۴۰ در آبادان است. او فارغ‌التحصیل زبان انگلیسی از دانشگاه چمران اهواز است و پیش از این، آثاری چون دختر گل لاله، نامه، راز، ۲۱ درس برای قرن ۲۱ میشل شدن و … با ترجمه وی منتشر شده‌اند.

ترجمه فارسی «همسر گمشده» با ۴۰۰ صفحه و قیمت ۵۵ هزار تومان منتشر شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها