صحنه تئاتر بعد از چهار سال میزبان «شبنم مقدمی» با نمایش «مرغ دریایی» است.

«شبنم مقدمی» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بعد از سالها دوری از صحنه تئاتر، با نمایش «مرغ دریایی من» کیومرث مرادی باز می‌گردد.

صحنه تئاتر بعد از چهار سال میزبان «شبنم مقدمی» با نمایش «مرغ دریایی» است.

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: کیومرث مرادی در حالی از زمستان سال 97 تمرین و آماده‌سازی نمایش مرغ دریایی من  را آغاز کرده است که شبنم مقدمی در این نمایش به روی صحنه باز می‌گردد.

 مقدمی بعد از نمایش «تونل» به کارگردانی سیامک احصایی در سال 94، سالها از صحنه تئاتر دور و بیشتر مشغول بازی در فیلم‌های سینمایی بود.

این اولین حضور شبنم مقدمی بعد از چهار سال در صحنه تئاتر است. او پیش از این در نمایش‌های همچون خانه کاغذی، نمکی، هتل عروس، پل، بیوه‌های غمگین سالار جنگ، بر فراز برجک‌ها، بی شیر و شکر، زنی که زیاد می‌دانست، بازرس، جنون محض، کبوتری ناگهان، سمفونی درد، ترمینال و… به ایفای نقش پرداخته است.

وی  در حال حاضر فیلم‌ «شبی که ماه کامل شد» نرگس آبیار و «زهرمار» جواد رضویان را روی پرده سینما دارد. همچنین در سریال شبکه خانگی «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری نیز بازی می‌کند.

 نمایش مرغ دریایی من برگرفته از نمایشنامه «مرغ دریایی» اثر «آنتوان چخوف» است. این نمایش پس از 6ماه تمرین، مرداد ماه در سال استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا خواهد داشت.

علاوه بر شبنم مقدمی، امیرحسین فتحی، زهرا بهروزمنش، رضا داودوندی، پانته آ قدیریان، وحید رزاقی، آرمیتا فروزنده، محمد مسگری، محیا صدرزاده، محمد حبیبی، بهزاد خلج از جمله بازیگرانی هستند که در نمایش به روی صحنه خواهند رفت.

امیرحسین فتحی نیز بعد بازی در نمایش «بینوایان» به کارگردانی حسین پارسایی، برای بازی در نقش «ترپلف» به جمع بازیگران این نمایش پیوست.

پیش فروش بلیط اثر جدید کیومرث مرادی با نام مرغ دریایی من به زودی از طریق سایت تیوال اعلام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها