پنجمین روز «سینما حقیقت» پرفروش‌ها را معرفی کرد

فیلم‌های مستند «جایی برای فرشته ها نیست» رتبه اول، «جمیله»، «آبشار»، «بافندگان خیال» و «رویای آب» به طور مشترک رتبه دوم و «سرزمین عسل» رتبه های سوم پرفروش‌ترین فیلم‌های روز جمعه ۲۱ آذر ماه را در جشنواره سینماحقیقت کسب کردند.

پنجمین روز «سینما حقیقت» پرفروش‌ها را معرفی کرد

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین

به گزارش ستاد خبری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت،  باکس نمایش مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست»، باکس نمایش «جمیله»، «آبشار»، باکس نمایش «بافندگان خیال»، «رویای آب» و باکس نمایش «سرزمین عسل» به عنوان پرفروش‌ترین باکس‌های نمایش داده شده در پنجمین روز از سیزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت معرفی شدند. 

مستندهای «جایی برای فرشته ها نیست» ساخته سام کلانتری، «جمیله» ساخته محمدباقر شاهین و «آبشار» اثری از علی شهابی نژاد، «بافندگان خیال» به کارگردانی سید محمدصادق جعفری و «رویای آب» اثر محمد واعظی و «سرزمین عسل» اثری به کارگردانی لوبومیر استفانوو و تامارا کوتفسکا هستند. 

همچنین فیلم «ناگفته های شهر شلوغ» نیز با اختلاف یک بلیت فروخته شده نسبت به فیلم رتبه سوم از جمله پرفروش های این روز از جشنواره بود. 

گفتنی است این آمار صرفا مربوط به فیلم هایی است که بلیت آن ها در سامانه سینما تیکت فروخته شده است. 

سیزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت به دبیری محمد حمیدی مقدم تا ۲۵ آذر ماه در پردیس سینمایی چارسو در حال برگزاری است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها