زوج «محسن تنابنده» و «احمد مهران‌فر»/ «مولن روژ» یکی از مشهورترین کلوپ‌های فرانسه، در تهران به نمایش در می‌آید

«حسین پارسایی» در حالی نمایش «مولن روژ» را کارگردانی می‌کند، که اجرای این نمایش مانند دیگر کارهایش حرف و حدیث‌های متعددی را همراه داشته است.

زوج «محسن تنابنده» و «احمد مهران‌فر»/ «مولن روژ» یکی از مشهورترین کلوپ‌های فرانسه، در تهران به نمایش در می‌آید

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: حسین پارسایی نمایش مولن روژ را 28 تیرماه در حالی به روی صحنه می‌برد که این نمایش هنوز شروع نشده حواشی و اخبار زیادی به دنبال دارد.

مولن روژ داستان دو آدم سرخورده، دو دوست است. نمایشی که در عین خنده‌دار بودن از تلخی‌های اجتماع شکوه می‌کند.

این نمایش یک اجرای قوی و کیفیت بالا است اما کیفیت آن بیشتر بر عهده بازیگران است تا لزوما خود نمایش، چون  به رغم خوب بودن آن اما در برخی دیالوگ‌ها و دقایق، کلیت مورد انتظار برآورده نمی‌شود

آقای پارسایی به این دلیل نمایش مولن روژ را انتخاب کرده تا بتواند بی‌اخلاقی‌ها را در قالب روایت نمایشی به مخاطب نشان دهد. او برای این کار از زوج هنری محسن تنابنده و احمد مهران‌فر استفاده کرده است تا به ببینده نشان بدهد که از ابتدا می‌خواهیم شما را بخندانیم. اما خنده‌ای تلخ!

یکی از مزیت‌های این تئاتر بازگشت محسن تنابنده بعد از 13 سال به روی صحنه تئاتر است،  که این جریان به خودی خود مخاطب را جذب می‌کند.

مولن روژ نام یکی از کلوپ‌های شبانه پاریس است که معنای تحت اللفظی آن «آسیب‌ بادی سرخ» است. این مکان از دویست سال پیش که توسط «ژوزف اولر» ساخته شد، همچنان فعالیت دارد. این مکان به لحاظ تاریخی قدمت و از منظر جهانی مشهور است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها