بازیگر عفو شده به جشنواره فیلم فجر می‌رود/ «پگاه آهنگرانی» در «شیرجه بزرگ»

پگاه آهنگرانی برای بازی در فیلم سینمایی «شیرجه بزرگ» با کارگردانی کریم لک‌زاده که انتخاب شده و آماده حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است.

بازیگر عفو شده به جشنواره فیلم فجر می‌رود/ «پگاه آهنگرانی» در «شیرجه بزرگ»

سرویس فرهنگی مستقل آنلاینبا ادامه فیلمبرداری فیلم سینمایی «شیرجه بزرگ» با کارگردانی کریم لک‌زاده، پگاه آهنگرانی به این پروژه سینمایی پیوست. 

همچنین پیش‌بینی می‌شود با اتمام مراحل فنی «شیرجه بزرگ» که اولین فیلم بلند سینمایی کریم لک‌زاده در مقام کارگردانی است، نخستین نمایش این فیلم، در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر باشد.

«شیرجه بزرگ» که فیلمی جاده‌ای است، در لوکیشن‌های تهران، گیلان و کشور ارمنستان فیلمبرداری خواهد شد.

 کریم لک‌زاده، کارگردان و نویسنده، پیش از این با ساخت فیلم‌های کوتاهی چون «قمارباز» و «دختری در میان اتاق»، موفق به دریافت جوایز مختلفی از جشنواره‌های گوناگون شده است. همچنین دو فیلم «قیچی» و «کله سرخ» او نیز در گروه هنر و تجربه اکران شده است.

لک‌زاده قصد دارد در اولین فیلم سینمایی خود علاوه بر بازیگران چهره، از بازیگران و عوامل فیلم‌های کوتاهش که پیش از این جوایزی را دریافت کرده بودند هم برای نقش آفرینی استفاده کند.

در خلاصه داستان این فیلم‌سینمایی آمده است: «مَرد و مریم برای یافتن گمشده‌شان همراه با سه جامانده از یک گروه سیرک، وارد سفری پر ماجرا در جاده‌ها می‌شوند...»

سایر عوامل «شیرجه بزرگ» عبارتند از کریم لک‌زاده (نویسنده و کارگردان)، مقداد محمدی‌نژاد(دستیار اول کارگردان)، پویان رنجبر(مدیر فیلمبرداری)، هادی معنوی‌پور(مدیرصدابرداری)، هانا حواری نصب( مدیرتولید).

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها