حسین فرحبخش تهیه کننده و کارگردان سینما

حذف نیم بها بودن بلیط در روز سه شنبه به ضرر سینما است/ بلیط سینما در ایران خیلی گران نیست

حسین فرحبخش کارگردان و تهیه‌کننده سینما گفت: ارزان فروختن بلیط در سینما به یک اپیدمی تبدیل شده است. این کار به ضرر سینما خواهد بود

حذف نیم بها بودن بلیط در روز سه شنبه به ضرر سینما است/ بلیط سینما در ایران خیلی گران نیست

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: محمد حسین فرحبخش در مصاحبه‌ای گفت: به نظر من قیمت بلیط در سینما گران نیست و نیم بها کردن همین قیمت نیز کار چندان عاقلانه‌ای نشان داد نمی‌شود. قرار بود در دو سانس اول همه سینماها بعلاوه روزهای سه شنبه بلیط فروشی در گیشه نیم بها باشد.

این کارگردان ادامه داد: ما باید به چرخیدن چرخ سینما کمک کنیم و نیم بها کردن بلیط به غیر از روزهای سه شنبه، ضرر به این هنر است. من خودم شاهد بودم که در بعضی سینماها بدون هماهنگی با شورای صنفی بلیط حتی یک سوم قیمت فروخته شده، این کار شاید باعث جذب مخاطب شود اما ضرر به سایر سینماهاست.

وی افزود: نباید اجازه بدهیم بالا یا پایین کردن خودسرانه قیمت بلیط سینما به یک ویرووس همه‌گیر تبدیل شود. قطعا باید برای تغییر قیمت شورای عالی اکران به روشی قانونمند تصمیم بگیرد.

همچنان تصریح کرد که مدتهاست مردم به نیم‌بها بودن بلیط در روزهای سه شنبه عادت کرده‌اند و این مسئله جا افتاده است. حذف آن ضرر به سینما است. شاید نیم‌بها بودن بلیط در این روز به ضرر ده درصد سینماها باشد. اما این کار برای مردمی که شاید توان خرید بالایی ندارند بتواند شرایطی ایجاد کند که به سینما بروند، در ضمن ممکن است برای 90درصد سینماها مفید باشد و این یک اتفاق خوب است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها