«زنبور کارگر» نوشته سعید نعمت الله و «شاه ماهی» نادر مقدسی برای اکران در سال 99 کلید خوردند.

نادر مقدسی در حالی «شاه ماهی» جدیدترین فیلم بلند خود را در مرداد ماه کلید می‌زند که سه بازیگر فیلم «زنبور کارگر» جدیدترین فیلمنامه سعید نعمت الله جلوی دوربین رفتند.

«زنبور کارگر» نوشته سعید نعمت الله و «شاه ماهی» نادر مقدسی برای اکران در سال 99 کلید خوردند.

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: با صدورمجوز ساخت فیلم‌ جدید افشین صادقی با نام زنبور کارگر، این کارگردان 30 درصد از فیلمبرداری این فیلم را در تهرام به اتمام رسانده است.

 این اثر سینمایی جدید که  سعید نعمت الله آن را نوشته، روایت‌گر داستان پدری است که به قتل رسیده و دخترش درصدد قصاص است.  سعید نعمت الله بعد از «حوالی اتوبان» و «طاووس بی پر»، سومین کار سینمایی خود را در مقام نویسندگی در کنار افشین صادقی با نام زنبور کارگر انجام می‌دهد.

بازیگرانی که در این درام اجتماعی متفاوت ایفانی نقش می‌کنند، حمید فرخ نژاد، شبنم مقدمی، سعید آقاخانی، حسین مهری، علیرضا آرا، مارال فرجاد، مجید نوروزی، ستایش موسوی و پگاه آهنگرانی هستند.

سعید نعمت الله علاوه بر نویسندگی این اثر، مدیریت هنری آن را نیز بر عهده دارد.

نادر مقدسی بعد ساخت فیلم «شور عشق» با بازی بهرام رادان و مهناز افشار، تصمیم دارد تا دوباره با خلق یک اثر از زندگی جوانان به سینما بازگردد. او گفته در این فیلم نیز همچون گذشته از جوانان با استعداد آموزش دیده‌ای استفاده می‌کنم که تا کنون در پرده سینما حاضر نشده‌اند.

این فیلم که در تهران کلید می‌خورد و لوکیشن‌های بعدی جاده شمال و جنگل خواهد بود، داستان دختری است که در بدو ورود به دانشگاه برای کمک به دوستش عطا، راهی یک سفر پرماجرا می‌شود.

نویسنده این فیلم افسانه منادی است و از مرداد ماه ساخت آن آغاز می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها