اصلاح «ماجرای نیمرو 2- رد خون»/ صدور مجوز

وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی صدور پروانه پخش فیلم ماجرای نیمروز2- رد خون را مستلزم اصلاحیاتی می‌داند که اگر انجام شود، مجوز آن صادر می‌شود.

اصلاح «ماجرای نیمرو 2- رد خون»/ صدور مجوز

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: ماجرای نیمروز2- رد خون نام فیلمی است که از زمان پخش آن در جشنواره فیلم فجر تا الان که منتظر گرفتن پروانه پخش از وزارت ارشاد است، درگیر حواشی و اخبار متعددی شده است.

چند روز گذشته خبر از مجوز گرفتن این فیلم در بیشتر سایت‌ها منتشر شد  که باعث خوشحالی عوامل آن شده بود، اما دیروز محمود رضوی کارگردان این فیلم در حساب کاربری اینستاگرام خود نوشت: دیروز در جلسه‌ای که با آقای داروغه‌ای داشتیم مجوز پخش این فیلم را منوط به انجام اصلاحاتی دانستند که باید اعمال شود در غیر اینصورت پروانه پخش نمی‌گیریم.

آقای رضوی گفت: مشکل ما پروانه نمایش فیلم نیست، ما از روز اول ساخت تا الان درگیر رازهای سر به مهر شده‌ایم. فعلا در مورد اصلاحات نظری ندارم، منتظریم آقای مهدویان از مسافرت بازگردند تا ببینیم چه تصمیمی بگیریم.

آقای مهدویان هم نسبت به این اخبار واکنش نشان داد و با بازنشر صحبت‌های آقای رضوی گفت: مجوز را باید به تهیه‌کننده بدهند تا فیلم‌اش را پخش کند، و البته که این مجوز را شفاهی نمی‌دهند. مواردی هم که دوستان عرض کرده‌اند استحاله محسوب می‌شود تا اصلاحیه.

البته با مجوز اکران فیلم دختر شیطان توسط جناب داروغه‌زاده، انتقادات از او در هفته گذشته بیشتر هم شده بود.

ابراهیم داروغه‌زاده نیز پس از حواشی صدور پروانه نمایش فیلم رد خون، در جواب صحبت‌های آقای رضوی گفت: «سید عزیز شما موفق هستید، زیرا بخاطر تلاش و پیگیری‌های همیشگی موانع سخت را پشت سر گذاشتهاید»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها