فیلم سینمایی «مطرب» با یک هفته تاخیر اکران می‌شود

عوامل فیلم سینمایی «مطرب» خبر از تعویق یک هفته‌ای اکران این فیلم دادند.

فیلم سینمایی «مطرب» با یک هفته تاخیر اکران می‌شود

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: مطرب فیلمی ایرانی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی محصول سال ۱۳۹۷ است. ژانر فیلم مطرب، مانند اکثر آثار قبلیِ کیایی، کمدی و اجتماعی است. همچنین در این فیلم چند بازیگر از کشور ترکیه حضور دارند که هنوز نامی از آنها برده نشده‌است و فیلم‌برداری این فیلم در اسفند ۱۳۹۷ در شهر استانبول به پایان رسید.

قرار بود این اثر جدید کیایی روز چهارشنبه اکران عمومی شود که روابط عمومی این فیلم با انتشار بیانیه‌ای از تعویق یک هفته‌ای این فیلم خبر داد.

شرح این بیانیه که در سینماهای سراسر  کشور منتشر شده است به این قرار است: «با احترام به تمامی مخاطبان گرامی که بلیت‌های پیش فروش فیلم‌ سینمایی «مطرب» را تهیه کرده بودند، اکران این فیلم به کارگردانی مصطفی کیایی، به دلایل فنی یک هفته به تعویق افتاد. و ان‌شالله با برطرف شدن مشکلات فنی اکران آن آغاز خواهد شد.»

فیلمنامه این فیلم دربارهٔ یک خانواده ایرانی است که به نوعی وارد شهر استانبول ترکیه می‌شوند. فیلمنامه «مطرب» قبل از «چهارراه استانبول» نوشته شده و قرار بود اتفاقات آن در لندن اتفاق بیفتد، اما پس از تکمیل متن تصمیم گرفته شده داستان در کشوری که از لحاظ فرهنگی نزدیک به ایران است، ادامه داشته باشد.

پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، محسن کیایی و مهران احمدی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها