دنباله سینمای سریال موفق «برکینگ بد» بزودی پخش می‌شود + پوستر فیلم

نخستین پوستر و تیزر فیلم سینمایی «برکینگ بد» که در نتفلیکس ساخته و پخش می‌شود، منتشر شد.

دنباله سینمای سریال موفق «برکینگ بد» بزودی پخش می‌شود + پوستر فیلم
سرویس فرهنگی مستقل‌آنلاین:

 فیلم سینمایی  «ال کامینو»  از روز ۱۹ مهر (۱۱ اکتبر) در سرویس ویدئوی نتفلیکس قرار خواهد گرفت. این فیلم سینمایی در ادامه  سریال موفق «برکینگ بد» ساخته شدهاست. 

 آرون پال یا همان جسی پینکمن سریال در فیلم بازی می‌کند و داستان فیلم نیز روایت زندگی و رویدادهای پیش روی او پس از فرار از اسارت وحشتناکش در پایان سریال است.

در همین رابطه نتفلیکس از پوستر این فیلم سینمایی پرده برداشت.

به گزارش مستقل‌آنلاین و به نقل از هالیوودریپورتر، نتفلیکس تایید کرده است که کارگردانی این اثر تازه را وینس گیلیگان برعهده دارد که خالق سریال «بریکینگ بد»‌ است.

فیلم قرار است در روز جمعه ۱۱ اکتبر سال جاری (۱۹ مهر) در شبکه نتفلیکس پخش شود.

درخلاصه رسمی هم برای این فیلم آمده:

فیلم ال کامینو: فیلم برکینگ بد، قرار است طرفداران را دوباره با شخصیت محبوب داستان یعنی جسی پینکمن (با بازی آرون پاول، برنده جایزه امی) متحد کند. جسی در پی فرار چشمگیر و دراماتیک خود از اسارتش، به این نتیجه می رسد که باید به هر شکلی که شده با گذشته خودش کنار بیاید تا بلکه بتواند آینده ای برای خودش بسازد. 
این فیلم با عنوان «یک اثر دلهره آور و جذب کننده» توصیف شده است. وینس گیلیگان که خالق سریال Breaking Bad محسوب می شد، حالا در این تیم وظیفه کارگردانی و همچنین نگارش فیلمنامه آن را برعهده داشته است. مارک جانسون، ملیسا برنستاین، چارلز نویرث، دایان مرسر و ارون پاول افرادی هستند که تهیه کننده این اثر تلویزیونی را برعهده داشتند.

فیلم ال کامینو: فیلم برکینگ بد با همکاری بخش تلویزیونی شرکت سونی پیکچرز ساخته شده است.

 

 

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها