شرکت بازرگانی وانیکس واردات از چین با کمترین هزینه انجام می دهد

شرکت بازرگانی وانیکس واردات از چین با کمترین هزینه انجام می دهد

 

کشور پرجمعیت چین با تمرکز و برنامه‌ریزی در اقتصاد خود و همینطور سرمایه گذاری روی زیرساخت‌های تولیدی موفق شده است در کمتر از بیست سال تبدیل به دومین اقتصاد موفق و بزرگ دنیا شود. هم‌اکنون بیشتر منابع اولیه کارخانه‌ها و همینطور محصولات مصرفی و تکنولوژی، در این کشور بزرگ و پرجمعیت تولید می‌شوند. 

جالب است بدانید که این امر رشد اقتصادی فوق‌العاده‌ای را برای چین به ارمغان آورده است. استخدام نیروی کار به شدت ماهر با حقوق پرداختی نسبتا متوسط و همینطور تکنولوژی پیشرفته باعث شده تا سایر محصولات تولید شده در این کشور قدرتمند از کیفیت مطلوب و فوق‌العاده خوبی برخوردار باشند. 

هم‌اکنون واردات از چین به عنوان یکی از مناسب‌ترین و به صرفه‌ترین راه‌های تجارت بین‌المللی در‌میان اکثر بازرگانان شناخته می‌شود. اگر شما برای توسعه کسب و کار خود و واردات نیاز دارید از یک شرکت بازرگانی کمک بگیرید، باید اطمینان حاصل کنید که آن شرکت واردات از چین را با کمترین قیمت انجام می‌دهد. یکی از مجموعه‌هایی که می‌تواند با کمترین قیمت و به نحو احسن برای شما کالا وارد کند، شرکت بازرگانی وانیکس است. در ‌ادامه مطالبی در‌رابطه با واردات از چین بیان کرده و شما را بیشتر با شرکت وانیکس آشنا می‌کنیم. 

واردات با شرکت بازرگانی وانیکس 

جالب است بدانید که سرزمین ما ایران و کشور بزرگ و قدرتمند چین از قرن‌ها پیش با یکدیگر مبادلات تجاری بسیار زیادی داشته‌اند. مسیر ابریشم که به منظور مبادله محصول میان ایران و چین مورد استفاده قرار می‌گرفت، نشان از سابقه فوق‌العاده طولانی تجارت میان این دو کشور دارد. 

هم‌اکنون هم کشور چین یکی از حائز اهمیت‌ترین شرکای تجاری ایران به حساب می‌آید و با امضا شدن سند همکاری 25 ساله میان این دو کشور اشخاص پیش بینی می‌کنند که حجم مبادلات تجاری میان دو کشور به مراتب بیشتر خواهد شد. 

تنوع خیلی زیاد محصولات در این کشور پر جمعیت در کنار هزینه‌های فوق‌العاده مناسب تولید باعث شده تا تعداد بسیار زیادی از تاجران و بازرگانان ایرانی جهت انجام دادن واردات از چین اقدام کنند. به نحوی که تعداد زیادی از مواد اولیه‌ای که مورد نیاز سایر شرکت‌های داخلی بوده از کشور بزرگ چین تامین می‌شود و اکثر کالاهای الکترونیکی موجود در کشور هم ساخت کشور چین هستند. 

شما می‌توانید جهت واردات کالا از کشور چین به شرکت وانیکس که دارای تجربه درخشانی در زمینه واردات از این کشور بوده، مراجعه کنید و به بهترین شکل واردات از این کشور بزرگ را انجام دهید.

حمل کالا از چین وانیکس

واردات با شرکت بازرگانی وانیکس کلیک کنید.

بررسی عوامل تاثیرگذار بر هزینه حمل کالا از چین 

  • ارسال بار از راه دریایی و با کشتی یا از راه هوایی و با هواپیما؛  اولین مسئله تاثیر گذار و همینطور حائز اهمیت در هزینه حمل کالا از چین به به ایران است. با توجه به نوع کالا شما می‌توانید از راه دریایی و با کشتی یا از راه هوایی و با هواپیما محموله خود را وارد ایران کنید. 

خرید و حمل کالا از چین با وانیکس کلیک کنید.

سریع‌ترین روش برای دریافت محصول مورد نظر خود، حمل کالا از راه هوایی و با هواپیما است. مناسب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین راه انتقال کالا درواقع روش جابجایی از راه دریایی بوده که با این روش شما قادر خواهید بود حجم به مراتب بیشتری از کالاهای خود را جابجا کنید. در مقابل هزینه خیلی کمتری در مقایسه با جابجایی هوایی بپردازید.البته توجه داشته باشید که تایم بیشتری نیز جهت رسیدن محموله شما مورد نیاز خواهد بود.

خرید از علی بابا وانیکس

  • تاثیر وزن و حجم محموله برروی هزینه ارسال؛ حجم و همینطور وزن محموله شما تاثیر مستقیمی بر‌روی هزینه ارسال آن دارد. توجه کنید که با افزایش وزن جرمی، مبلغ تمام شده برای درواقع هر کیلو بار کاهش پیدا کرده ‌و نه تنها وزن جرمی، بلکه وزن حجمی هم در بعضی از مواقع بر هزینه حمل کالا به شدت تاثیر گذار خواهد بود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با حوزه با متخصصان شرکت وانیکس تماس بگیرید.
  • تاثیر مستقیم فاصله مسافت شهرهای گوناگون چین تا انبار بر‌روی هزینه ارسال بار: کشور قدرتمند ‌و بزرگ چین در واقع یکی از کشورهای فوق‌العاده وسیع در قاره آسیا محسوب می‌شود و مساحت خیلی زیادی را در برگرفته است. اگر که محموله مربوط به شما در شهر شنژن کشور بزرگ چین واقع باشد، شرکت وانیکس به صورت کاملا رایگان آن را پیکاپ خواهد کرد. 

خرید از علی بابا 

کمتر شخص بازرگان یا تاجری را امکان دارد پیدا کنید که تنها برای یک بار هم از سایت alibaba خریدی نکرده باشد. خرید از این سایت به خاطر قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه ‌و مناسب، کیفیت مناسب و همینطور امنیت فوق‌العاده بالا و خوب سایت در حین انجام پروسه پرداخت، مسائل مربوط به قرارداد، موجب رشد خرید از کشور بزرگ چین و همینطور باعث رشد هرچه بیشتر alibaba شده است. 

تقریبا ۲۷۹ میلیون خریدار و بیش از ۸ میلیون فروشنده فعال به صورت سالانه از خدمات آنلاینی که alibaba ارائه می‌دهد، استفاده می‌کنند. جالب است بدانید که این امر تقریبا ۱۴ میلیارد ثبت سفارش در این وب‌سایت موفق را گزارش می‌دهد.

 شما می‌توانید برای خرید از علی بابا با وانیکس اینجا کلیک کنید.

‌تیم علی بابا چین که تقریبا بیش از 20 هزار کارمند دارد، حجم فروش خود را درواقع از فروش آمازون و همینطور  eBay هم به مراتب فراتر برده و موفق شده است چیزی بیش از هشتاد درصد سرانه تجارت الکترونیک کشور بزرگ چین را به خودش اختصاص بدهد. 

 

تعداد کاربران فعال سالانه alibaba به ۳۰۰ میلیون شخص رسیده است؛ یعنی حدوداً 3 برابر تمام جمعیت ایران! با توجه داشتن به روابط اقتصادی مناسب و عالی میان ایران و چین، خرید کردن از سایت علی‌بابا در‌میان تجار و سایر بازرگانان ایرانی نیز بسیار رواج پیدا کرده است.

تا چند دهه گذشته، چین به عنوان کشوری در حال توسعه شناخته می‌شد، ولی ناگهان به صورت جهشی بسیاری از مسائل تغییر کردند. این روزها بزرگ‌ترین و بهترین کارخانه‌های جهان در کشور بزرگ چین انواع مختلف محصولات را تولید می‌کنند و درواقع بیشتر از میلیون‌ها شخص در سراسر جهان مصرف‌کننده و طرفدار آن‌ها هستند. اقتصاد چین پیشرفت کرده و در حقیقت این غول‌خفته را به یک ابر ‌قدرت اقتصادی در تمام دنیا تبدیل کرده است. 

نحوه خرید از علی بابا با وانیکس

اگر شما نیز نمی‌خواهید شخصا به چین سفر کرده و جهت خرید کالا به صورت مستقیم اقدام کنید، می‌توانید سایر کالاهای مورد نظرتان را از این وب‌سایت معتبر تهیه کنید. نکته‌ای که وجود دارد این است که خرید از این وب‌سایت آنقدرها هم آسان نبوده و به احتمال خیلی زیاد برای ثبت سفارش و انتقال وجه نیاز به کمک خواهید داشت. در اینجا خواهد بود که شرکت بازرگانی وانیکس به بهترین شکل شما را راهنمایی کرده و در تمام مراحل خرید از این سایت همراهی‌تان می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها