این انقلاب از مردم طلبکار است

انقلاب از ما طلبکار است، ما و مسئولین به انقلاب بدهکار هستیم.

این انقلاب از مردم طلبکار است

 این انقلاب از مردم طلبکار است

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز عید فطر شهرکرد، اظهار داشت: بکوشیم همه روزهای ما عید باشد، امیرالمومنین(ع) عید را روزی می‌داند که خداوند اعمال ما را بپذیرد و هر روزی که در آن معصیت نشود عید است.

وی گفت: مهمتر از همه، امروز ظلم به انقلاب اسلامی است که همه مدیون آن هستیم، انقلاب از ما طلبکار است، ما و مسئولین به انقلاب بدهکار هستیم، انقلاب در راستای بعثت رسولان است.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: خداوند وقتی پیامبر می‌فرستد تا انقلاب ایجاد کند، خداوند منت بر مردم گذاشته است، مومنین باید حق این حرکت عظیم را ادا بکنند. خداوند متعال در کمین است تا ما مراقب باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با توصیه‌ای به مسئولان، عنوان کرد: با صرف جا به جا شدن پست‌ها حق ادا نمی‌شود، باید عظم و اراده پیامبری ایجاد شود و کار صورت گیرد.

نکونام در پایان با اشاره به حقوق آبی مردم استان و مظلومیت‌ آن‌ها، خاطرنشان کرد: مبادا حقوق مردم پایمال شود. استان چهارمحال و بختیاری مظلوم است و توان دفاع از حق مسلم و قانونی خود را ندارد لذا او را از نوشیدن آنچه مایع حیات است منع کرده و مانع می‌شوند، گفته شده از آه مظلوم و آنکه جز خداوند ندارد باید ترسید./تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها