پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت چهل و سومین طلوع فجر

اتحاد رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی در پیامی فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به هموطنان تبریک گفت.

 اتحاد رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

به گزارش روابط‌عمومی بانک دی، مدیرعامل بانک دی در پیام خود راهبرد حمایت از صنایع پایین‌دستی و اشتغال‌آفرین در کنار هدایت اعتبارات به سمت تولید را عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب دانست و تأکید کرد :

 بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، بانکی، اجتماعی و فرهنگی باید همانند گذشته با حفظ اتحاد و در تبعیت از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب برای عبور از محدودیت‌ها تلاش کنند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: دهه فجر ثمره خون‌های ریخته‌شده در راه حق و عدالت و ایام بزرگداشت تحقق واقعی استقلال، آزادی و جمهوریت است. اکنون به برکت خون پاک شهدای انقلاب اسلامی، چهل و سومین برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی را در حالی ورق می‌زنیم که ایران عزیز پرچم‌دار عزت و سربلندی آزادگان جهان در مقابل استکبار جهانی است و اقتدار امروز آن، تحسین دوست و دشمن را برانگیخته است. پس از مقاومت و پیروزی ملت ایران در جنگ هشت‌ساله، امروز تحریم و جنگ اقتصادی، رسالت و پایداری مهمی برای ایرانیان همیشه سرفراز رقم زده است. 

قیطاسی در این پیام تصریح کرده است: در طلیعه پیروزی شکوهمند اسلامی و ورود به قرن جدید شمسی، بنگاه‌های مالی و اقتصادی  باید علاوه بر موشکافی و یافتن علل ناکامی‌های اقتصادی در دهه گذشته با توکل به ذات اقدس الهی در راهبرد نوین خود  ضمن به‌کارگیری نیروهای خلاق و جهادی و بهره‌گیری از ابتکارات و نوآوری‌های جدید، کارنامه اقتصادی دهه پیش رو را درخشان کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها